معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان؛
تابناک / معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان گفت:‌ با نزدیک شدن موسم انتخابات رفتار برخی از نمایندگان گیلانی نیز بیشتر با منافع استان تعارض پیدا می‌کند.
کد خبر: ۶۷۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ 13 November 2018

تابناک / معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان گفت:‌ با نزدیک شدن موسم انتخابات رفتار برخی از نمایندگان گیلانی نیز بیشتر با منافع استان تعارض پیدا می‌کند.

 

معاون دادگستری گیلان: رفتار برخی از نمایندگان مجلس با منافع عمومی استان در تعارض است

 

احمد آقایی در گفت‌وگویی اظهار داشت:‌ با نزدیک شدن موسم انتخابات تعارض در رفتار و عملکرد برخی از نمایندگان گیلانی نیز بیشتر می‌شود به طوری‌که تعدادی از این آقایان به جای رفع مشکلات عدیده شهرها و روستاها به احداث و آسفالته کردن جاده در ییلاقات خالی از سکنه روی آورده‌اند.  

معاون اجتماعی و از پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان عنوان کرد:‌ اخیراً مشاهده می‌شود برخی از نمایندگان گیلان به اعماق جنگل‌ها و مناطق ییلاقی که تنها چند ماه در سال محل زندگی افراد هست مراجعه می‌کنند و درصدد آسفالت کردن راه و یا احداث جاده در آن مناطق هستند. 

وی اصرار برخی نمایندگان گیلان برای احداث راه در مناطق جنگلی را عجیب خواند و اظهار داشت:‌ بنا به فرموده مقام معظم رهبری جنگل سرمایه ملی است و همگان باید در حفظ و نگهداری آن تلاش کنند بنابراین انتظار داریم همه این مسئله را نصب‌العین قرار داده و از تخریب جنگل‌ها خودداری کنند.

آقایی با تأکید بر اینکه بسیاری از جاده‌ها و محورهای مواصلاتی گیلان به قتلگاه مردم استان تبدیل شده است بیان داشت:‌ شایسته است نمایندگان گیلان در کنار سرکشی مداوم به ییلاقات نیم نگاهی نیز به معضلات عدیده جاده‌های شهری و راه‌های روستایی داشته باشند و برای رفع مشکلات آن‌ها اقدام کنند.  

وی وجود بیش از 110 نقطه حادثه‌خیز در محورهای استان گیلان را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت:‌ طبق آمارهای رسمی به علت مشکلات فنی جاده‌های گیلان،‌ سالانه بیش از 500 نفر در این نقاط جان خود را از دست می‌دهند و بیش از هزار نفر نیز مصدوم و راهی بیمارستان‌ها می‌شوند. 

معاون اجتماعی و از پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان تصریح کرد:‌ این روزها به جای آن‌که نمایندگان گیلان به فکر رفع این‌گونه مشکلات و معضلات جاده‌های شهری، برون‌ شهری و روستایی استان باشند به علت برخی منافع شخصی به دنبال اجرای رفتارهای نمایشی هستند.

آقایی با تأکید بر اینکه برخی از نمایندگان با ارتباطاتی که دارند درصدد احداث جاده و یا آسفالته کردن جاده در ییلاقات هستند افزود:‌ جاده‌های گیلان به ویژه در شهر رشت مانند مناطق جنگی مملو از چاله‌ و خندق شده است در حالی‌که برخی نمایندگان استان به جای اصلاح آن سر از ییلاقات در می‌آورند. 

وی رصد معضلات مردم در مناطق روستایی و شهری و کمک برای رفع آن‌ها را از تکالیف نمایندگان مجلس خواند و گفت:‌ امیدواریم نمایندگان دست از رفتارها و عملکرد متناقض خود بردارند و با در نظر گرفتن شرایط سخت اقتصادی کشور به جای انتفاع شخصی به دنبال رفع دغدغه‌های مردم باشند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
باید جلوی این کار گرفته شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار