کد خبر: ۶۷۹۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ 13 November 2018
به گزارش “ورزش سه”، برنامه نود دوشنبه شب(شانزدهم مهرماه) از ساعت ۲۲:۴۷ آغاز شد که گزارش‌هایی از میزبانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، بازسازی استادیوم آزادی، بررسی مسابقات برگزار شده در هفته دوازدهم لیگ برتر، تماشای دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن از کرمانشاه تا سینماهای تهران و ورزشگاه آزادی، علت لغو بازی هفته دوازدهم استقلال و پدیده، گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد بهرام شفیع و … ازجمله بخش‌های این برنامه بود که گزارش کامل آن را در زیر می‌خوانید:


* نظرسنجی


«بهترین بازیکن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا؟»؛ مخاطبان برنامه نود در پاسخ به این سوال می‌توانند یکی از گزینه‌های «علیرضا بیرانوند»، «سید جلال حسینی»، «شجاع خلیل‌زاده»، «بشار رسن»، «علی علیپور»، «گادوین منشا» و «احمد نوراللهی» را انتخاب و ارسال کنند.

* انصاری: باید با مصدومیت کنار بیایم


محمد انصاری، مدافع پرسپولیس در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود با بیان اینکه موفقیت‌های پرسپولیس را به هواداران تیم تبریک می‌گویم، درباره مصدومیتی که گریبانگیرش شده، اظهار کرد: از تمام تماشاگران و کسانی که جویای حال من شدند، تشکر می‌کنم؛ خدا نکند کسی مصدوم شود ولی بالاخره فوتبالیست هستیم و باید با این اتفاق کنار بیاییم.


او ادامه داد: بازیکنان خیلی خوبی مثل محسن ربیع‌خواه دچار این مصدومیت شدند ولی دیدیم که برگشت و در بازی‌های اخیر به تیم کمک کرد؛ حسین ماهینی هم با این آسیب دیدگی مواجه شده است؛ امیدوار هستم به کمک پزشکان و دعای همه مردم زودتر به شرایط بازی برگردم.


مدافع پرسپولیس درمورد صحنه مصدومیت‌اش در دیدار مقابل کاشیما آنتلرز که گویا خود متوجه پارگی رباط صلیبی شده بود، عنوان کرد: اتفاقاتی که برای بچه‌ها افتاده بود و درباره زمان لحظه این مصدومیت تعریف می‌کردند، برای من اتفاق افتاد و حس کردم رباطم دچار پارگی شده است؛ بالا و پایین زانوی من چرخید و هر کدام به یک سمت رفت.


انصاری یادآور شد: در بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیز مصدومیتی جزئی داشتم که دکتر کیهانی توصیه کرده بودند باید مراقب باشم ولی در نهایت تا به اینجای فصل پیش رفتم.


او در مورد زمان عمل زانویی که دارد، گفت: حدود سه هفته باید کارهای قبل از عمل مثل فیزیوتراپی، یخ درمانی و … را انجام دهم و حدود یک ماه دیگر عمل خواهم کرد و متاسفانه فکر نمی‌کنم تا پایان فصل در ترکیب تیم باشم.


مدافع پرسپولیس در مورد بهترین بازیکن فصل این تیم در لیگ قهرمانان آسیا ابراز کرد: واقعا همه بازیکنان خوب بودند ولی به نظرم بشار رسن به دلیل اتفاقاتی که برای او پیش آمد ولی برگشت و به تیم کمک کرد، نمایش خوبی داشت.


انصاری اضافه کرد: اتفاقاتی که در صعود از مرحله گروهی و بعد از آن دیدار برابر الجزیره و الدحیل که آقا سید آن گل را زد، نشان داد که خدا خیلی کمک‌مان کرد؛ بازیکنان خوبی از دست دادیم که هر کدام برای تیم وزنه بودند، اما وقتی خدا بخواهد کاری را انجام دهد و اتفاقی را رقم بزند، می‌افتد؛ به نظرم افرادی که از ابتدا به پرپسولیس کمک کردند، تک تک در این موفقیت تیم سهیم هستند.

* در جریان صحبت‌های محمد انصاری، عادل فردوسی‌پور به غیبت کارلوس کی‌روش در فینال لیگ قهرمانان آسیا اشاره و عنوان کرد در روزی که جانی اینفانتینو رئیس فیفا، شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و … در ورزشگاه آزادی حضور داشتند، سرمربی تیم ملی نیز باید در هر شرایطی خود را به تماشای دیدار پرسپولیس و کاشیما آنتلرز می‌رساند.


* سپاهان ۳ سایپا ۰


نکات بازی


کی‌روش استنلی گلزنی در ۶ بازی پیاپی سپاهان.

بهترین پیروزی ۶ فصل اخیر سپاهان مقابل سایپا.

پنجمین برد پیاپی سپاهان در این فصل.

علی دایی بیشترین شکست را مقابل قلعه‌نویی با هشت باخت دارد.


– صحبت‌های امیر قلعه‌نویی: در این بازی حتی موقعیت ۴۰-۳۰ درصدی به سایپا ندادیم و بجز سه گلی که زدیم، موقعیت‌های بیشتری هم می‌توانستیم خلق کنیم و به گل برسیم؛ با این حال سایپا تیم و مربی بزرگی دارد.


* تراکتورسازی ۴ ذوب‌آهن ۱


نکات بازی


بیستمین گل محسن مسلمان برای ذوب‌آهن در تاریخ لیگ برتر.

لی اروین، چهارمین بازیکن تراکتورسازی در تاریخ لیگ برتر موفق به هت‌تریک شده است.

ذوب‌آهن برای نخستین بار در تاریخ لیگ برتر در یک نیمه چهار گل خورد.

تراکتورسازی در پنج مسابقه اخیرش چهار پیروزی داشته و ۱۵ گل زده است.

تراکتورسازی بهترین تیم بازی‌های خانگی لیگ هجدهم.


– کنفرانس مربیان


امید نمازی: موقعیت‌هایمان را از دست دادیم؛ در گل اول روی ضد حمله حریف و اشتباه فردی گل خوردیم؛ در هشت دقیقه سه گل خوردیم که این اتفاق برای من حالت ناباورانه بود.

– محمد تقوی: بین دو نیمه به بازیکنان گفتم باخت یک بر صفر را فراموش کنید؛ خوشحال هستم که مسعود(شجاعی) هم این موضوع را در نیمه دوم برای بازیکنان جا انداخت.


* آنچه در برنامه نود امشب(۹۷/۸/۲۱) می‌بینید:


– پایان تلخ یک رویا برای قرمزها؛ کاشیما در تهران قهرمان شد.

– تب فینال از سینما و پارک تا مناطق زلزله زده در کرمانشاه.

– گفت‌وگوی اختصاصی با جانی اینفانتینو، رئیس فیفا.

* به مناسبت فرار رسیدن چهلمین روز درگذشت زنده یاد بهرام شفیع، کلیپ جذابی که مجتبی هاشمی نویسنده آن بود، برای گرامیداشت یاد و خاطره او پخش شد.

* کلیپی به قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام بین قاره‌ای ۲۰۱۹ امارات اختصاص داشت.

* آیتمی به اردوی شب قبل و روز بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا در اردوی پرسپولیس، لحظات حساس جدال شاگردان برانکو مقابل کاشیما آنتلرز، افسوس سرخ پوشان بعد از پایان مسابقه و جشن قهرمانی نماینده ژاپن در این رقابت‌ها اختصاص یافته بود.

* زیکو: مهم رسیدن به جام بود


زیکو، اسطوره فوتبال برزیل و مدیر فنی کاشیما آنتلرز پس از پایان مسابقه فینال آسیا برابر پرسپولیس گفت: بازی خیلی سختی بود و تیم انتظار چنین شرایطی را داشت.


او ادامه داد: جو خوبی از سوی تماشاگران پرسپولیس ایجاد شده بود، اما کاشیما هم سخت تلاش کرد و دو گل در کاشیما به این تیم زد؛ مسئله‌ای که امروز اهمیت داشت، رسیدن به جام بود.


* پس از دیدار پرسپولیس برابر کاشیما آنتلرز، گفت‌وگوهایی با امید عالیشاه، سید جلال حسینی، علیرضا بیرانوند و … انجام گرفته بود و برانکو ایوانکوویچ نیز در نشست خبری بعد از این بازی عنوان کرد: «خیلی به بازیکنانم افتخار می‌کنم که قهرمانان من هستند؛ هواداران ما یک بار دیگر نشان دادند که در دنیا بهترین هستند و بابت این حمایت و تشویق بزرگ از آنها تشکر می‌کنم؛ متاسفانه به هر حال تجربه متوسط به پایینی در مسابقاتی در این سطح داریم؛ همین الان برخی بازیکنان جوان ما در لیگ قهرمانان آسیا تجربه بازی بیشتری از دیدارهای لیگ برتر دارند.»


* فردوسی‌پور به تصمیمی که سازمان لیگ برای برگزاری دیدار معوقه پرسپولیس برابر پیکان در روز دوشنبه هفته آینده گرفته و همچنین کمبود بازیکن در سرخ پوشان اشاره کرد و گفت: «فکر می‌کنم خود برانکو که الان در کرواسی است، باید کم کم آماده شود و به زمین برود.»

* به مناسبت سالگرد اتفاق تلخ زلزله کرمانشاه که با جان باختن بسیاری از هموطنان همراه بود، کلیپی از مشکلات باقی مانده مردم این استان، خانه‌هایی که هنوز ساخته نشده، زندگی در شرایط سخت، علاقه نوجوانان کرمانشاه به فوتبال بازی کردن، تماشای فینال لیگ قهرمانان آسیا و هواداران پرسپولیسی، پخش شد.


* در یکی از بخش‌های این برنامه به اتفاقاتی که پرسپولیس از لیگ دیدار نیمه نهایی فصل ۲۰۱۷ لیگ قهرمانان آسیا با شکست برابر الهلال عربستان تا فینال امسال برابر کاشیما آنتلرز ژاپن گریبانگیرش شده بود که البته نریشن‌خوانی عجیب و البته جالبی هم نداشت، اشاره شد.


* آیتمی به بازسازی و تعمیرات ورزشگاه آزادی قبل از دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و کاشیما آنتلرز که موجب تغییرات زیادی در این استادیوم شده بود، اختصاص داشت.

* فردوسی‌پور اعلام کرد برنامه نود هفته آینده، بیست و هشتم آبان ماه به دلیل برگزاری دیدار تیم‌های ملی آلمان و هلند در لیگ ملت‌های اروپا، تنها یک ساعت و از ساعت ۲۲:۱۵ الی ۲۳:۱۵ پخش خواهد شد که در آن به اردوی تیم ملی و دیدارهای تدارکاتی شاگردان کی‌روش می‌پردازد.

* سه گلی که لی اروین در دیدار اخیر تراکتورسازی مقابل ذوب‌آهن در تنها ۷ دقیقه به ثمر رساند، موجب شد تا برنامه نود هت‌تریک‌های سریع در تاریخ لیگ برتر را پخش کند؛ یعقوب کریمی(نفت تهران– صنعت نفت آبادان در ۹ دقیقه)، ایمون زاید(پرسپولیس- استقلال در ۱۰ دقیقه)، آرش برهانی(استقلال- پیکان در ۹ دقیقه) و رضا عنایتی(ابومسلم- استقلال رشت در ۱۰ دقیقه).

* پارس جنوبی جم ۳ پیکان ۰


نکات بازی


رحمان احمدی صدمین کلین‌شیت خود در تاریخ لیگ برتر را ثبت کرد.

مهدی تارتار هیچ مربی‌ای را به اندازه مجید جلالی شکست نداده است؛ چهار بار.

پارس جنوبی جم تنها تیمی که در لیگ برتر در ۱۵ دقیقه پایانی گلی نزده بود ولی این بار ۲ گل زد.


– کنفرانس مربیان


مجید جلالی: خودم را بیشتر از بازیکنان در این باخت سهیم و مقصر می‌دانم؛ متاسفانه امروز هر اشتباهی که بازیکنان کردند، منجر به گل شد؛ بعضی اوقات فوتبال همینطور تلخ می‌شود.

مهدی تارتار: باید تشکر ویژه‌ای از هواداران داشته باشم که به ما کمک کردند و انگار یک یار بیشتر از پیکان داشتیم که نتیجه اینطور رقم خورد؛ هیچ موقعیتی به پیکان ندادیم، بهتر بازی کردیم و استحقاق گرفتن سه امتیاز را داشتیم.


* نساجی مازندران ۲ استقلال خوزستان ۰


نکات بازی


نساجی در ۶ مسابقه اخیر خانگی هیچ باختی نداشته است.

استقلال خوزستان، پنج بازی، یک امتیاز و یک گل زده.


– کنفرانس مربیان


داریوش یزدی: به هواداران خوب نساجی تبریک می‌گویم که سنگ تمام گذاشتند و جو خوبی ایجاد کردند؛ به‌عنوان کسی که سنم از جواد نکونام بیشتر است، به او توصیه می‌کنم دانشی که از فوتبال اروپا به دست آورده را به نمایش بگذارد، نه آن چیزی که در فوتبال کشورهای عربی یاد گرفته است؛ اگر جواد نکونام ناراحت شده از او عذرخواهی می‌کنم.

جواد نکونام: نیمه اول بازی کاملا در اختیار ما بود که یکی، دو موقعیت ۱۰۰ درصد نزدیم؛ در ۱۰ نفره هم دو فرصت گلزنی از دست دادیم که نشان داد تیم برتر میدان بودیم؛ در این فصل پنج بازی از استقلال خوزستان دیدم که تنها در دو مسابقه ۳۰ دقیقه بازی کردند و بقیه آنها را خوابیده بودند؛ بی‌احترامی کردن و صحبت درباره یکدیگر راحت است؛ خدا را شکر امسال تیم دارد(داریوش یزدی) و می‌تواند صحبت کند.


* کارشناسی داوری با محمد فنایی


– سپاهان و سایپا


قبل از گل اول سپاهان، توپ به دست حاج‌محمدی برخورد کرد ولی نمی‌توانست پنالتی باشد.

برخورد انصاری و آرش رضاوند پنالتی نبود، اما فغانی نباید به مهاجم سپاهان به دلیل تمارض کارت زرد نشان می‌داد.


– پارس جنوبی و پیکان


حجت حق‌وردی، مدافع پیکان با کف پا به بدن حسین پورامینی زد که مهدوی، داور مسابقه باید به او کارت قرمز نشان می‌داد که به اخطار بسنده کرد.

حق‌وردی به دلیل ضربه شدید به ران پای مهاجم پارس جنوبی باید اخطار می‌گرفت.

اعلام خطای پنالتی روی سیف‌اللهی درست بود.

مهدی شیری روی شادکام مرتکب خطای پنالتی شد که نیاز بود داور در این صحنه از کارت قرمز خود استفاده کند.


– نساجی و استقلال خوزستان


داور نباید به ابوالفضل علایی، مدافع نساجی کارت زرد دوم را نشان می‌داد و از زمین اخراج می‌کرد.

علی‌اصغر عاشوری در زمان زدن گل دوم نساجی در آفساید بود.

برخورد آبشک با مهاجم استقلال خوزستان به درستی پنالتی اعلام نشد.

وحید خشتان روی حامد لک خطا کرد و به درستی با کارت زرد جریمه شد.

شاه‌مکوندزاده به دلیل اعتراض‌های زیاد به داور به درستی اخطار گرفت.


* گزارشی از عملکرد لژیونرهای فوتبال ایران در یک هفته گذشته پخش شد.

* تماشای فینال لیگ قهرمانان آسیا در سینماها، پارک‌ها، خیابان‌ها و … از سوی هواداران پرسپولیس آیتم دیگری از برنامه نود بود.

* فولاد ۰ سپیدرود ۱


نکات بازی


نخستین برد سپیدرود در تاریخ لیگ برتر.

سپیدرود برای نخستین بار در تاریخ لیگ برتر به دو برد پیاپی رسید.

فولاد خوزستان در هشت بازی اخیر برد نداشته است.

فولاد چهار بازی و بدون گل زده.


– کنفرانس مربیان


علیرضا امامی‌فر: بازی سختی داشتیم و فولاد بسیار قدرتمندانه حاضر شد؛ در فاز دفاعی موفق بودیم و توانستیم از گلی که زدیم، حفظ کنیم و به برتری برسیم.

ایلی استان: سعی کردیم به بازی برگردیم ولی گل نزدیم و گل هم خوردیم؛ وقتی ۱۰ نفره شدیم، سعی ما برگرداندن نتیجه بود که شانس‌های زیادی خلق کردیم ولی موفق به گلزنی نشدیم؛ وقتی هم گل نزنید، گل می‌خورید.

* شهناز رمضانی، مدیر باشگاه گیفا گرجستان راجع به اظهارات فردوسی‌پور و تعدادی فوتبالیست در برنامه نود شانزدهم مهرماه ۹۷ علیه این باشگاه، توضیحاتی ارائه داد.

* باشگاه پدیده: استقلال شاهرگ حیاتی وزارت ورزش است


مجتبی سرآسیایی، قائم مقام باشگاه پدیده در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود راجع به لغو بازی هفته دوازدهم این تیم برابر استقلال تهران اظهار کرد: این اتفاق واقعا برای فوتبال ما و لیگ ایران ناخوشایند و مخرب بود؛ رُک و راست باید بگویم که رفتار مشکوک و مخرب در این قضیه مشهود بود.


او ادامه داد: این اتفاق ظلم آشکار به یک تیم شهرستانی که شرایط خوبی برای آن به وجود آمده و یک استان چشم‌انتظار موفقیت‌اش هستند، بود.


سرآسیایی با تاکید بر اینکه فکر می‌کنم لغو بازی ما و استقلال خارج از بحث سازمان لیگ و فدراسیون فوتبا اتفاق افتاد، گفت: مجموعه باشگاه پدیده معتقد است از مجموعه وزارت ورزش این فشار را وارد کردند تا بازی لغو شود؛ بالاخره تیم استقلال، زیر مجموعه وزارت ورزش است و بالاخره شاهرگ حیاتی آن به این وزارت وصل است.


قائم مقام باشگاه پدیده یادآور شد: فکر می‌کنم از جانب باشگاه استقلال این اتفاق ناخوشایند پیگیری شد؛ با این حال ما یک هفته درگیر این مسئله بودیم و نامه‌نگاری شد ولی ما قبول نکردیم که بازی با استقلال عقب بیافتد.

او عنوان کرد: اصلا این مباحثی که مطرح شد، خوب نبود؛ بحث نیروی انتظامی را مطرح کردند ولی یک ماه قبل تاریخ فینال آسیا و بازی ما و استقلال مشخص شده بود؛ دقیقا روز آخر قبل از تعطیلات هفته گذشته که ساعات کاری به پایان می‌رسید، خبر لغو مسابقه را گفتند.


قائم مقام باشگاه پدیده گفت: بحث نیروی انتظامی از سوی سازمان لیگ مطرح می‌شود ولی بعد از ان اظهارات نیروی انتظامی نقض می‌شود؛ این اتفاقات خوشایند فوتبالی که باید روح جوانمردی در آن باشد، نیست؛ واقعا در این قضیه متضرر شدیم، اما استاندار خراسان رضوی و نمایندگان مجلس به این موضوع ورود کردند.


سرآسیایی با اشاره به دوران طولانی مدتی که پدیده مسابقه‌ای نداشته، اظهار کرد: از بازی قبلی که داشتیم، ۲۲ روز بدون مسابقه هستیم؛ حالا می‌خواهند طوری عمل کنند که ما بیش از این متضرر نشویم.

* فتاحی: شاید از وزارت ورزش فشار آوردند!


سعید فتاحی، مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود اظهار کرد: براساس قانون هر باشگاهی باید در ابتدای فصل دو استادیوم را برای میزبانی تعیین کند که استقلال دو ورزشگاه آزادی و تختی را اعلام کرد ولی با توجه به صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، نمی‌شد تا ۴۸ سال قبل در ورزشگاه آزادی مسابقه‌ای داشته باشیم.


او ادامه داد: استادیوم تختی میزبان بازی استقلال و پدیده اعلام شد و حتی ساعت را عقب‌تر آوردیم تا رفت و آمد تماشاگران نیز راحت‌تر شود، اما باشگاه استقلال اعلام کرد چمن ورزشگاه تختی نامناسب  است و درخواست تعویق بازی را داشت؛ نیروی انتظامی هم به ما نامه زد که باید روز قبل از دیدار با پرسپولیس، در ورزشگاه آزادی مستقر شوند و نمی‌توانند در بازی استقلال و پدیده حضور داشته باشند.


مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ اضافه کرد: اگر ورزشگاه دوم استقلال شهرقدس بود، به دلیل تفاوت یگان انتظامی این استادیوم با ورزشگاه تختی، بازی استقلال و پدیده برگزار می‌شد؛ اما مطمئنا اگر نامه نیروی انتظامی را نداشتیم، بازی را لغو نمی‌کردیم.


او تاکید کرد: به باشگاه پدیده قول دادیم که این مسابقه در زمانی برگزار می‌شود که این تیم موفق انجام آن در تاریخ اعلام شده، باشد.


فتاحی راجع به ورود وزارت ورزش به تعویق دیدار استقلال و پدیده گفت: شاید از وزارت ورزش هم به ما فشار آوردند ولی اگر نامه نیروی انتظامی به سازمان لیگ هم نبود، این مسابقه قطعا برگزار می‌شد.


مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره دادن کاپ قهرمانی سوپرجام فصل ۹۷-۹۶ به پرسپولیس در دیدار خانگی آینده این تیم گفت: باید هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد ولی قرار نیست جشنی برگزار شود؛ جام را همانطور که قبلا گفتیم به پرسپولیس می‌دهیم؛ مراحل قانونی طی شده و کمیته‌های انضباطی و استیناف رای دادند ولی این کار مانع از اجرای رای نمی‌شود؛ پرسپولیس قهرمان سوپرجام است ولی در ورزشگاه آزادی جام داده نمی‌شود؛ بنده هم اصلا نگفتیم جام را در یک مسابقه به پرسپولیس می‌دهیم.


او درباره برگزاری بازی پرسپولیس و پیکان در روز دوشنبه هفته آینده اظهار کرد: پرسپولیسی‌ها درخواست دادند که بازی با پیکان در هفته نهم لیگ برتر به دلیل اینکه قبل از دیدار آسیایی مقابل السد بود، به زمان دیگری موکول شود که ما آن زمان گفتیم به آقای برانکو اطلاع دهید در صورتی که پرسپولیس به فینال آسیا برود، دیدار با پیکان در این تاریخ(بیست و هشتم آبان ماه) برگزار می‌شود چراکه زمان دیگری نداریم.


فتاحی عنوان کرد: بحثی نیست که پرسپولیس با زمان بازی با پیکان موافقت کند چون در گذشته این موضوع اعلام شده است.


او یادآور شد: ما می‌خواستیم عدالت برقرار شود و تمام حریفان تا نیم فصل بازی کنند؛ به همین خاطر از آقای تاج خواستیم تا یک هفته از اردوی تیم ملی کمتر شود تا دیدارهای معوقه لیگ برگزار شود.

* نفت مسجدسلیمان ۱ صنعت نفت آبادان ۱


نکات بازی


نفت مسجدسلیمان بدون برد در بازی‌های خانگی.

صنعت نفت با ۹ تساوی، رکورددار لیگ هجدهم.


– کنفرانس مربیان


علیرضا مرزبان: کنترل بازی در دستمان بود و خطراتی روی دروازه حریف ایجاد کردیم؛ متاسفانه مثل همیشه علی رغم بازی خوب، نمی‌توانیم گل بزنیم.

سرجیو: تیم ما بازی خوبی انجام داد و باید گل می‌زدیم؛ درست است یک امتیاز در بازی‌های خارج از خانه خوب است ولی باید به سه امتیاز می‌رسیدیم.


* کارشناسی داوری


– فولاد و سپیدرود


اعلام پنالتی به سود سپیدرود و اخراج میلاد بدرقه درست بود.

برخورد مدافع سپیدرود و مهاجم فولاد در محوطه جریمه سپیدرود، پنالتی نبود که داور تصمیم درستی در این صحنه داشت.


– نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان


مدافع نفت مسجدسلیمان با دست روی کرار خطا کرد و داور به اشتباه پنالتی نگرفت و به او بخاطر تمارض کارت زرد نشان داد.

شریفی، داور بازی در اخراج کردن مدافع صنعت نفت آبادان تصمیم درستی داشت.

به نظر می‌رسید مدافع صنعت نفت با کف پا توپ مهاجم نفت مسجدسلیمان را زد و داور به درستی پنالتی نگرفت؛ البته صحنه برخورد خیلی واضح نبود.


* گزارشی از مسابقات هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران پخش شد.


* نتیجه نظرسنجی


بیش از یک میلیون و ۴۱۵ هزار نفر در نظرسنجی این هفته برنامه نود شرکت کردند که حدود ۴۰ درصد اعتقاد داشتند علیرضا بیرانوند بهترین بازیکن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بوده است.


برنامه نود این هفته ساعت ۰۱:۵۲ بامداد روز سه‌شنبه، بیست و دوم آبان ماه به اتمام رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار