کد خبر: ۶۷۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ 13 November 2018

 

به نقل از روز پلاسبه نقل از اسلیت، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه روز یکشنبه در نشست پاریس برخورد صمیمانه‌ای با یکدیگر داشتند که مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. سران کشور‌های مختلف برای شرکت در یکصدمین سالگرد پایان جنگ جهانی اول در پاریس جمع شدند. زمانیکه پوتین وارد جمعیت شد کاملا مشخص بود که ترامپ به طور عجیبی از دیدن او خوشحال است.

این در حالیست که تصویر منتشر شده از لحظه نزدیک شدن پوتین به دیگر سران نشان می‌دهد امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه و آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان برخوردی جدی‌تر با پوتین داشته‌اند. ترامپ و پوتین از دیدارشان در هلسینکی (پایتخت فنلاند) که در ماه ژوئیه بود تا روز یکشنبه در پاریس ملاقاتی با یکدیگر نداشته‌اند.

«جولیان بورگر» روزنامه‌نگار گاردین نوشت: «این تنها لحظه‌ای بود که در طول نشست در چهره ترامپ خوشحالی دیده می‌شد. لبخند ترامپ در کنار رفتار جدی مرکل و مکرون کاملا مشهود بود».

این لبخند فقط بخشی از رویارویی گرم ترامپ و پوتین بود. آن‌ها دستهایشان را روی شانه یکدیگر گذاشتند و پوتین انگشتش را به نشان موفقیت برای ترامپ بالا برد. قرار بود ترامپ و پوتین در پاریس با یکدیگر ملاقات دو نفره داشته باشند، اما مکرون این برنامه را قبول نکرد، چون معتقد بود این دیدار روی مراسم صدمین سالگرد پایان جنگ جهانی اول تاثیر می‌‌گذارد. البته پوتین بعداً در مصاحبه با خبرگزاری‌های روس گفت در پاریس با ترامپ گفتگو کرده است.

عکس/ خوشحالی عجیب ترامپ از دیدن پوتین در پاریس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار