کد خبر: ۶۷۹۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ 13 November 2018

تابناک / رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت:‌ محور پونل به سمت خلخال در غرب استان گیلان به دلیل بارش سنگین برف مسدود شد.

سرهنگ حسین محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت:‌ در حال حاضر برخی از محورهای مواصلاتی گیلان شاهد بارش متناوب برف و باران هستند که در این میان محور پونل به خلخال در غرب استان به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان عنوان کرد:‌ طبق اعلام مرکز کنترل ترافیک وضعیت تردد در سایر محورهای شرقی و غربی استان گیلان در حال حاضر با مشکل خاصی مواجه نشده است و عبور و مرور خودروها در آن‌ها به صورت عادی در جریان است.

محمدپور به همراه داشتن زنجیر چرخ را امری ‌ضروری اعلام کرد و افزود: به تمام رانندگان خودروها و وسائط نقلیه‌ای که قصد تردد از محورهای گیلان به ویژه در مناطق غربی استان را دارند توصیه می‌کنیم حتماً تجهیزاتی نظیر زنجیر چرخ را با خود به همراه داشته باشند.

وی با تأکید بر لزوم رعایت احتیاط هنگام تردد در محورهای کوهستانی گیلان ابراز داشت:‌ به توجه به سرما و برودت شدید هوا احتمال بارش برف در اغلب محورهای کوهستانی گیلان دور از ذهن نیست بنابراین رانندگان باید هنگام عبور از این محورها موارد ایمنی را رعایت کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان پرهیز از هرگونه سرعت غیرمجاز را متذکر شد و تصریح کرد:‌ به علت لغزنده بودن سطح بسیاری از محورهای گیلان به علت بارش باران از رانندگان انتظار داریم ضمن رعایت مقررات با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

محمدپور انجام معاینه فنی خودرو قبل از تردد در جاده‌ها را امری ضروری دانست و بیان داشت:‌ با توجه به بارش متناوب برف و باران در محورهای استان گیلان رانندگان وسائط نقلیه باید قبل از شروع سفر حتماً از سالم بودن تجهیرات خودرو خود اطمینان حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار