کد خبر: ۶۷۹۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ 12 November 2018

 

به نقل از خبرنگار مهر، علی اوسط اکبری مقدم بعدازظهر یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران رودسر که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: گیلان از استان‌های حادثه خیز کشور بوده و پیشگیری از اولویت ‌های مهم در این استان است.

وی افزود: ۵۰ درصد ماشین آلات دستگاه های خدماتی استان گیلان قابل استفاده نبوده و به روز نیست که این شرایط سبب شده نتوانیم به درستی به مردم در حوادث خدمات رسانی کنیم.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری گیلان با بیان اینکه در ۵ سال اخیر رودخانه‌های گیلان ساماندهی نشده‌اند، گفت: متاسفانه جاده‌ها و پل‌های استان در بستر رودخانه‌ها ساخته شده که این خود در زمان بارندگی عامل طغیان آب رودخانه می شود.

اکبری مقدم با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مسئولان ترمیم سر دهنه های تخریب ۸۵ درصدی ۱۲ شهرستان در اثر وقوع سیل است، ادامه داد: این اقدام باید با فوریت تا قبل آغاز سال زراعی جدید صورت گیرد.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های  استان گیلان که درحریم رودخانه ها بوده از بین رفته و دچار آسیب شده است، افزود: بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان در سیلاب اخیر در شهرهای مختلف استان خسارت وارده شده که نیاز به منابع مالی داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار