کد خبر: ۶۷۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ 12 November 2018

تابناک / کاپیتان تیم سپیدرود رشت گفت: با مربی‌گری علی کریمی در پایان فصل در میان ۶ تیم بالای جدول قرار خواهیم گرفت.

حسین کعبی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره پیروزی تیم سپیدرود رشت در خانه فولاد خوزستان گفت: خیلی خوشحال هستم که موفق شدیم دومین پیروزی این فصل را به‌دست آوریم. این پیروزی اولین برد بیرون از خانه سپیدرود پس از دو سال در لیگ برتر بود.

وی افزود: برابر فولاد تمرکز خوبی داشتیم و اگر بازیکنان تیم‌مان دقت می‌کردند با اختلاف چهار گل این تیم را شکست می‌دادیم، ضمن اینکه یک ضربه پنالتی نیز از دست دادیم. بااین‌حال خوشحالم که توانستیم یک بر صفر پیروز شویم و به سه امتیاز باارزش دست پیدا کنیم.

کاپیتان تیم سپیدرود خاطرنشان کرد: جایگاه تیم ما در انتهای جدول نیست و لیاقت آن را داریم تا بتوانیم در میان تیم‌های بالای جدول قرار بگیریم. از هواداران تیم تشکر می‌کنم که صبور بودند و برابر فولاد نیز از رشت به اهواز آمدند و ما را تشویق کردند. قول می‌دهم در هفته‌های آینده پیروزی‌های بیشتری را رقم بزنیم.

وی در مورد اینکه چه عامل موجب شده سفیدرود رشت در دو بازی اخیر ۶ امتیاز کسب کند، بیان کرد: همدلی میان مربیان تیم با بازیکنان باعث شد تا درون زمین بهترین بازی‌ها را ارائه کنیم. بازیکنان جوان و باتجربه تیم در کنار هم تلاش می‌کنند تا خواسته‌های سرمربی را فراهم کنند و او نیز همه کوشش خود را به‌خرج می‌دهد تا دغدغه‌های مالی بازیکنان را رفع کند.

کعبی یادآور شد: من در چندین بازی گذشته در ترکیب اصلی سپیدرود قرار نگرفتم اما به‌خاطر اینکه جوّ بسیار خوبی در تیم وجود دارد، به تصمیم سرمربی تیم احترام می‌گذارم و اگر تا پایان فصل نیز نتوانیم یکی از بازیکنان اصلی تیم باشم و همواره به‌عنوان یار ذخیره وارد زمین شوم، باز هم از علی کریمی حمایت می‌کنم چرا که او می‌تواند تا پایان فصل، سپیدرود را در میان ۶ تیم بالای جدول قرار دهد.

وی درخصوص تعطیلی دوهفته‌ای رقابت‌های لیگ برترگفت: من معتقدم این تعطیلی ۱۴ روزه به علی کریمی کمک می‌کند تا بازیکنان را بیش از گذشته با هم هماهنگ کند. بزرگ‌ترین مشکل تیم ما نبود آمادگی جسمانی لازم بود که با بدن‌سازی اصولی که صورت گرفته است، بازیکنان به مرز آمادگی نزدیک شده‌اند. ضمن اینکه تعطیلی بیش از یک‌ماهه رقابت‌های لیگ برتر در نیم‌فصل به‌واسطه برگزاری جام ملت‌های آسیا شرایط تیم ما را ایده‌آل‌تر از گذشته خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار