ورزش سه: جان لوییجی بوفون، دروازه بان پاری سن ژرمن در خصوص اخراج جنجالی فصل قبل برابر رئال مادرید در لباس یوونتوس صحبت کرد.

بوفون در دقیقه ۹۳ و بعد از اعلام پنالتی علیه یوونتوس توسط مایکل اولیور به شدت به او تاخته و بعد از پایان بازی نیز در مصاحبه ای قلب وی را آلوده توصیف کرد. دروازه بان باتجربه پاری سن ژرمن خودش هم پذیرفته که تند رفته و ۳ جلسه محرومیت یوفا را نیز قبول کرده است.

مدعیان قهرمانی در اروپا: “۲ یا ۳ مدعی برای فتح لیگ قهرمانان وجود دارد. شما نمی توانید بارسلونا را در نظر نگیرید زیرا آنها بهترین یا گاهی اوقات دومین بازیکن برتر جهان یعنی لیونل مسی را در اختیار دارند.

همچنین یوونتوس در چند سال گذشته فرم تثبیت شده ای داشته و آنها بهترین یا برخی اوقات دومین بازیکن بزرگ جهان یعنی کریستیانو رونالدو را در ترکیب دارند.

سکوت بوفون در مورد اخراج برابر رئال شکست

همچنین منچسترسیتی نیز گرچه کارنامه خوبی در لیگ قهرمانان نداشته اما با پپ گواردیولا آنها نیز نامزد قهرمانی هستند. پاری سن ژرمن؟ من می گویم خیر، زیرا برای رسیدن به چنین پیروزی هایی شما نیاز به یک مسیر، پروژه و یک تیم با تجربه دارید و این تیم همچنان زمان می خواهد.”

آیا لیگ قهرمانان یک وسواس برای من است؟ “کلمه وسواس معنی مثبتی ندارد، قهرمانی در اروپا یک هدف است که به من انگیزه و حیاتی باور نکردنی می دهد. اگر من هنوز در سن ۴۰ سالگی در حال بازی کردن هستم پس لیگ قهرمانان یک جام به من بدهکار است.”

مصاحبه علیه مایکل اولیور داور بازی فصل قبل رئال مادرید و یوونتوس: “در آن لحظه شیطان درون من ظهور کرده بود و من یک بوفون اهل کارارا (زادگاه بوفون) شدم.

سکوت بوفون در مورد اخراج برابر رئال شکست

بعد از بازی نیز من خیلی تند رفتم اما من معتقدم شما باید برای بررسی رفتار یک فرد باید کارنامه کلی او را در نظر بگیرید که من همیشه رفتاری ورزشی داشته ام و برایم عجیب چرا اخراج شدم اما ۳ جلسه محرومیت را صحیح می دانم.

من از اینکه در بازی فصل قبل برابر رئال مادرید اخراج شدم بسیار آزار دیدم زیرا در رختکن نمی توانستم در جریان بازی حضور یابم.”

دیدار برابر ناپولی: “این یک مسابقه دشوار برابر یک حریف سطح بالا خواهد بود. انتصاب آنچلوتی باعث شده ناپولی به درک بالایی برسد و احتمالا چنین شرایطی در گذشته نبوده است”