کد خبر: ۶۷۵۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۹ 03 November 2018

سرمربی سایپا می گوید تیمش مستحق صعود به مرحله بعدی جام حذفی فوتبال ایران بوده است.

به گزارش ایسنا، علی دایی بعد از پیروزی تیمش مقابل استقلال در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران گفت: قبل از همه چیز باید از بازیکنانم تشکر ویژه‌ای کنم. امروز به خودم افتخار کردم که چنین مردانی دارم. شما دیدید که تیم ما حداقل بالای ۹۰ دقیقه ۱۰ نفره بودی. بازیکنانم نشان دادند که می‌توانند کارهای زیادی بکنند. دوم آنکه باید از تماشاگران استقلال تشکر کنم که من را شرمنده کردند. ان‌شاءالله که همیشه موفق و پیروز باشند.

ما ۵-۶ دقیقه اول بازی را بد شروع کردیم و استقلال مالک بازی بود. سپس وقتی ما تسلط داشتیم، گل اول را روی یک اشتباه بچه گانه خوردیم. فشار آوردیم و به تساوی رسیدیم و متاسفانه دوباره با یک اشتباه و یک پنالتی کار ما سخت شد و ۱۰ نفره شدیم. بعد از ۱۰ نفره شدن خوب تلاش کردیم و جنگیدیم و در همان نیمه اول می‌توانستیم بازی را تمام کنیم. دو سه موقعیت خوب را از دست دادیم و در نیمه دوم با وجود ۱۰ نفره بودن یک تغییراتی دادیم و می توانستیم در ۹۰ دقیقه برنده باشیم اما توپ به تیرک خورد و نفهمیدم داخل گل رفت یا نه.

او افزود: در نیمه دوم وقت‌های اضافه، یک فرصت پنجاه درصدی به استقلال ندادیم. ۱۰ نفره بازی را بسته بودیم و به نظر من موقعیت‌های بهتری نسبت به حریف داشتیم. در پنالتی‌ها نیز عالی کار کردیم و دروازه‌بان مان خیلی خوب بود و ۲ پنالتی را گرفت و همه سنگ تمام گذاشتند. در یک بازی سخت، توانستیم نشان دهیم ۱۰ نفره نیز می‌توانیم برنده باشیم. بچه‌ها برای دفعه دوم در این فصل ۱۰ نفره برنده شدند. به ویژه در این زمین، با تیم بزرگی مانند استقلال بازی کردیم و هواداران پشت این تیم بودند و تیم ما یک کار بزرگ کرد و امیدوارم خود را گم نکنند. تلاش می‌کنیم تا از لحاظ فوتبالی بهتر باشیم.

دایی در واکنش به این سوال که آیا توپ از خط رد شده بود، گفت: من این صحنه را دقیق ندیدم. ما نسبت به اخراج نیز اعتراض نداشتیم زیرا می‌دانستم داور تصمیم درستی گرفته است و کسی اعتراضی نداشت. متاسفانه در چند صحنه و به ویژه در گل اولی که ما خوردیم، پشت محوطه جریمه استقلال خطا برای ما نگرفتند و همان پنالتی شد. خدا را شکر می‌کنم که با همه این‌ها شایسته برد بودیم. خیلی بهتر از استقلال بازی کردیم. یک موقعیت نصف و نیمه استقلال برابر تیم ۱۰ نفره ما نداشت.

سرمربی سایپا درباره وضعیت بازیکنان تیمش در این دیدار گفت: بچه های ما جوان هستند و وقتی برابر استقلال در آزادی بازی می‌کنیم، نمی‌توانیم ریسک کنیم. از بازیکنانم پرسیدم می‌توانند ادامه دهند و آنها گفتند بله و ما نیازی به تعویض نداشتیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار