کد خبر: ۶۷۴۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳ 30 October 2018

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که روز گذشته (یکشنبه) رسانه‌های مختلف خبر داده بودند که پنج نفر از جمله وینچای سریواداناپارابا، مالک باشگاه لسترسیتی، دخترش، ۲ خلبان هلی‌کوپتر و یک نفر دیگر که هویتش شناسایی نشده بود، در سانحه شنبه شب سقوط هلی‌کوپتر در بیرون ورزشگاه کینگ‌پاور جانشان را از دست دادند، اکنون اطلاعات دقیقی از این سانحه و کشته‌شدگان منتشر شده که تا حدودی متفاوت با اطلاعات ارائه شده اولیه است.

گفته می‌شود این حادثه به دلیل مشکلی در دُم هلی‌کوپتر اتفاق افتاده است. هلی‌کوپتر بدون مشکل از زمین چمن ورزشگاه کینگ پاور بلند شد و به ارتفاع ۶۰ متری رسید اما بعد از چند چرخش در پارکینگ ورزشگاه سقوط و  لحظاتی بعد از سقوط هم در آتش‌ سوخت.

طبق گزارش نشریه «دیلی‌میل» انگلیس، در این حادثه دو خلبان هلی‌کوپتر که یک مرد و یک زن بوده‌اند به همراه مالک ۶۰ ساله باشگاه، ملکه زیبایی تایلند و دستیار مالک باشگاه که یک مرد بوده، جان خود را از دست داده‌اند. وینچای سریواداناپارابا در سال ۲۰۱۰ در ازای ۳۹ میلیون پوند باشگاه لسترسیتی را خریداری کرده بود.

هواداران لسترسیتی که با این میلیاردر تایلندی در فصل ۱۶-۲۰۱۵ قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را تجربه کردند، روز گذشته با حضور در ورزشگاه کینگ‌پاور، ورزشگاه اختصاصی خود با قرار دادن گل، شال و پیراهن در بیرون ورزشگاه به قربانیان این حادثه ادای احترام کردند.  

«دیلی‌میل» نوشت: گفته می‌شود اریک سوافر خلبان ۵۳ ساله هلی‌کوپتر جان صدها نفر را با هدایت هلی‌کوپتر به منطقه‌ای خالی از جمعیت و ساختمان نجات داده است. در واقع پس از پایان بازی لسترسیتی مقابل وستهام هنوز خیابان‌های حاشیه ورزشگاه کینگ‌پاور شلوغ بوده و تعدادی از ۳۱ هزار هواداری که در این بازی حضور پیدا کرده بودند، در حال عزیمت به خانه‌های خود بودند. در کنار اینها تعدادی افسر پلیس نیز در اطراف ورزشگاه حضور داشته‌اند.

در بازی‌های شب گذشته لیگ برتر انگلیس نیز تیم‌های مختلف از جمله چلسی و منچستریونایتد پیش از شروع بازی‌های خود با یک دقیقه سکوت به قربانیان سانحه سقوط هلی‌کوپتر مالک باشگاه لسترسیتی ادای احترام کردند.

همچنین در پی این حادثه، بازی دو تیم لسترسیتی و ساوتهمپتون در دور چهارم جام اتحادیه انگلیس به تعویق افتاد. این بازی طبق برنامه از پیش‌ تعیین‌شده قرار بود سه‌شنبه شب برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار