کد خبر: ۶۷۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳ 28 October 2018

دو بازیکن از تیم‌های تراکتورسازی و ماشین‌سازی در تیم منتخب هفته دهم لیگ برتر فوتبال قرار گرفتند.

به گزارش آناج، هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور درحالی برگزار شد که در این هفته تیم‌های تبریزی برابر رقبای شمالی خود قرار گرفتند. در نهایت این تقابل‌ها، تراکتورسازی موفق شد میهمانش سپیدرود رشت را در یک بازی دراماتیک با حساب 2 بر یک مغلوب سازد و ماشین‌سازی هم در دیداری خارج از خانه مقابل نساجی مازندران به تساوی بدون گل رضایت داد. با این نتایج، ضمن اینکه هر دو نماینده فوتبال آذربایجان هفته بدون شکستی را پشتِ‌سر گذاشتند، سرخ‌پوشان 16 امتیازی شده و به رده چهارم جدول صعود کردند اما سبزقبایان با 10 امتیاز در رده یازدهم ماندنی شدند.

با پایان هفته دهم و طبق روال هفته‌های پیشین، کارشناسان سایت «ورزش سه» به عنوان پربیننده‌ترین رسانه ورزشی کشور اسامی بازیکنان تیم منتخب هفته را برگزیدند که بر این اساس، دو بازیکن از نمایندگان آذربایجان در ترکیب این تیم جای گرفتند. مسعود شجاعی، کاپیتان ملی‌پوش تراکتورسازی که طراح اصلی حملات و زننده گل نخست تیمش به سپیدرود بود، به همراه محمد اهل‌شاخه که پیش از شروع فصل راهی تراکتور شد و پس از چند بازی برای سرخ‌پوشان دیپورت شده و به تیم همشهری پیوست و درخشش خوبی هم در دیدار با نساجی داشت، در بین نفرات منتخب حضور دارند.

دلایل انتخاب این دو بازیکن را در ادامه می‌خوانید:

مسعود شجاعی (تراکتورسازی): کاپیتان تیم ملی و حال حاضر تراکتورسازی یک بار دیگر سطح بالای فوتبالش را به رخ تی‌تی‌های تبریزی کشید. شجاعی درست در زمانی که بازی برای تراکتوری‌ها گره خورده بود با استفاده از نقطه ضعف سپیدرود با یک شوت حرفه‌ای توپ را به کنج دروازه ملکی فرستاد و گل اول را برای تیمش به ثمر رساند. اما درست در روزی که برنامه این تیم استفاده از فضای موجود در عمق دفاع تیم رشتی بود شجاعی با ارسال پاس‌های در عمق زیبا استوکس را صاحب موقعیت گلزنی کرد که این مهاجم هر بار مغلوب کوروش ملکی شد. اما در کل می‌توان با قطعیت گفت مسعود شجاعی سطح فوتبال هجومی تراکتورسازی را تغییر داده و تاثیر به سزایی در حملات این تیم ایفا می‌کند.



 

محمد اهل شاخه (ماشین‌سازی): این مدافع خوزستانی که در ابتدای فصل به عضویت تراکتورسازی درآمده بود بعد از آمدن مهاجری به ماشین‌سازی همراه این مربی به دیگر تیم تبریزی کوچ کرد و رفته رفته به بازیکن فیکس آن‌ها تبدیل شد. مدافع سابق فولاد خوزستان در ورزشگاه پر از تماشاچی وطنی قائمشهر با اعتماد به نفس بالا رو به روی مهاجمان نساجی قرار گرفت و اجازه هنرنمایی به آن‌ها را نداد. به خصوص در دقایق انتهایی بازی که تیم میزبان برای کسب برد به استفاده از توپ‌های هوایی رو آورده بود این مدافع بلند قد بالاتر از همه توپ‌ها را قطع کرد و تیمش را به یک امتیاز خارج از خانه رساند و این گونه به عنوان یکی از دو مدافع مرکزی در ترکیب تیم هفته قرار گرفت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار