کد خبر: ۶۷۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴ 25 October 2018

 
به گزارش جهان نیوز،«محمود علیزاده طباطبایی» از فعالین اصلاح طلب و عضو شورای شهر منحله اول در مصاحبه باروزنامه آرمان گفت:

«افرادی باید در شورای شهر تهران حضور داشته باشند که به مدیریت شهری و چالش‌های پیش روی آن آگاهی داشته باشند. این در حالّی است که اصلاح‌طلبان در انتخاب اعضای لیست انتخاباتی خود «خاله بازی» کردند و یک لیست کاملأ سیاسی بستند. در نتیجه بحران‌های مدیریتی در شهر تهران نتیجه خاله بازی است. اصلاح‌طلبان بسیاری از چهره‌های متخصص و متعهد را تنها به دلیل اینکه سهمیه هیچ حزب و گروهی نبودند در لیست خود قرار ندادند و با سهمیه بندی سیاسی لیست انتخاباتی خود را بستند. در شرایط‌کنونی یک جمع صد درصد اصلاح طلب مدیریت شهر تهران را برعهده گرفته‌اند که با هم ناهمگن هستند».

علیزاده طباطبایی در ادامه گفت: «با جنجال و سروصدابه پا کردن نمی‌توان تهران را مدیریت کرد و هرکسی از این مسیر حرکت کرده در نهایت به بن بست رسیده است. از سوی دیگر مدیریت شهر تهران باید با کمک و هماهنگی همه دستگاه‌های دولتی و حکومتی صورت بگیرد. در نتیجه تهران به یک مدیر باتجربه و ملی نیاز دارد که مورد تأیید نهادهای مختلف باشد و از حمایت بالای مردمی برخوردار باشد».

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار