به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، امروز مراسم تشییع پیکر جان باختگان کشتی باری نازمهر با حضور مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان، کارکنان این اداره کل، جامعه بندری و دریایی استان گیلان و  جمع کثیری از مردم شهرستان بندرانزلی در آرامستان این شهرستان برگزار شد.

تشییع پیکر جان باختگان کشتی باری نازمهر

حسین چراغی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با ابراز تاسف از وقوع این حادثه و تسلیت به بازماندگان اظهار داشت: حادثه تلخی بود که همگی متاثر شدیم.

وی افزود: این تلاشگران عرصه اقتصاد که جایگاهشان کمتر از جایگاه شهدا نیست، سنگر اقتصاد و تجارت کشور را به عنوان سربازان اقتصادی کشور به گردش در می آوردند.

تشییع +پیکر جان باختگان کشتی+ باری نازمهر

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به اینکه ماهیت کار دریا و دریانوردی همواره با ریسک همراه است، تصریح کرد: این قاعده در تمام دنیا حاکم است که فعالیت های دریایی همیشه با سوانح زیادی روبرو است.

چراغی خاطرنشان کرد:  قطعا باید تمهیدات لازم برای پیشگیری از اینگونه حوادث در نظر گرفته شود که این برنامه برای به حداقل رساندن سوانح در دستور کار کشتیرانی و سازمان بنادر و دریانوردی قرار دارد.

تشییع پیکر +جان باختگان کشتی باری نازمهر

به گزارش موج، سید مرتضی نوزن، سجاد صیاد مصلح و اکبر معصومی گیل چالان سه تن از ملوانانی گیلانی بودند که هفته گذشته براثر مسمومیت در کشتی ایرانی ناز مهر در دریای خزر جان باختند.