فرماندار پاکدشت:
فرماندار پاکدشت خواستار تبیین کارآمدی نظام در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شد و گفت: دستگاه های اجرایی پاکدشت در این مورد فعالیت ویژه کنند.
کد خبر: ۶۷۰۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲ 21 October 2018

هادی تمهیدی در جلسه ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور حجج الاسلام سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان تهران و حسن لزومی، امام جمعه پاکدشت، در حوزه علمیه این شهرستان برگزار شد، طی سخنانی گفت: همه تلاش های دشمن بر آن است نظامی که با اراده مردم شکل گرفته را از میان ببرد، اما طوفان ها در مقابل اراده ملت کم آوردند.

فرماندار پاکدشت بیان کرد: قطعا دشمنان موفق نخواهند شد، چرا که ملت بهای گرانی را برای به ثمر نشستن این انقلاب داده اند، فرزندان و مردان و زنانی با همت را در این مسیر تقدیم کردند.

وی گفت: دشمن برای به زانو درآوردن انقلاب اسلامی، مسائلی چون ۸ سال دفاع مقدس، تحریم ها، جنگ های فرهنگی و اقتصادی و ... را به ملت تحمیل کرده است اما این مشکلات نتوانستند در مسیر حرکت این ملت خللی وارد کنند.

فرمادار پاکدشت اضافه کرد: دشمن صراحتا اعلام کرده که باید کاری بکند که در ایران جشن ۴۰ سالگی انقلاب برگزار نشود، امیدوارم با حضور حداکثری مردم و به پشتیبانی همین مردم و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و با تلاش مسئولین جشنی بزرگ در کشور خواهیم داشت.

تمهیدی اضافه کرد: قطعا مسیر انقلاب تا شکل گیری انقلاب حضرت مهدی( عج) ادامه خواهد داشت، قطعا در این مسیر دستگاه های اجرایی شهرستان با تمام توان در کنار مردم شهید پرور پاکدشت در این جشن حضور چشمگیری خواهند داشت و می بایست کارآمدی نظام در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تبیین شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار