کد خبر: ۶۶۹۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ 19 October 2018

خبرگزاری تسنیم، رحیم احمدی روشن پدر شهید هسته‌ای مصطفی احمدی روشن عصر امروز (پنجشنبه، ۲۶) در “همایش مردمی نه به CFT” در سخنرانی ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم و صفر گفت : برای همه واضح است که رهبر انقلاب هجمه‌ها علیه کشورهای اسلامی را به خوبی حس کرده‌اند.

وی افزود: با همه دست اندازی‌هایی که دشمن در مسیر پیروزی ما ایجاد کرد، ما امروز توانستیم به صنعت هسته‌ای پیشرفته دست پیدا کنیم و تعداد سانتریفیوژهای ما از ۵ هزار عدد به ۱۹ هزار عدد رسید.

پدر شهید احمدی روشن ادامه داد: در شرایط مذاکرات هسته‌ای، با توجه به هشدارهای رهبر انقلاب مبنی بر اینکه بارها فرمودند به مذاکرات هسته‌ای خوشبین نیستند، اما برخی عنوان کردند که حتماً باید مذاکره کنیم و آنچه که داشتیم و نداشتیم را در مذاکرات از دست دادند.

احمدی روشن تأکید کرد: ۴۵۰ کیلوگرم اورانیوم ۲۰ درصد غنی سازی شده داشتیم که منجر به معرفی کردن ما به عنوان کشوری هسته‌ای شده بود که این را پس از توافق هسته‌ای برجام از دادیم و اکسید کردند.

وی خطاب به دولتمردان گفت: دامن شما از برجام نافرجام و قرارداد کرسنت و دیگر قرار دادهای ننگین پاک نشده، اما به سراغ FATF رفتید.

پدر شهید احمدی روشن در پایان با بیان اینکه دل خانواده های شهدا، به خصوص خانواده های شهدای هسته‌ای از دولت فعلی خون است، خاطرنشان کرد: وقتی حسن عباسی را به زندان می‌اندازید، پدر شهید احمدی روشن را هم باید زندانی کنید، وقتی امثال حسن عباسی ها زندانی باشند معلوم است حسین فریدون ها باید آزاد باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار