کد خبر: ۶۶۹۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ 19 October 2018

نایب‌رئیس فراکسیون مستقلین مجلس با انتقاد از زمان برگزاری دیدارهای رئیس‌جمهور با جریانات سیاسی، گفت: در حال حاضر در جلسات شرکت و سخنرانی می‌کنیم و دولت ما را نصیحت می‌کند و ما هم دولت را نصیحت می‌کنیم که این خوب نیست. بنابراین باید قبل از این نشست‌ها کار گروهایی تشکیل شود.


غلامعلی جعفر زاده نماینده رشت و نایب‌رئیس فراکسیون مستقلین مجلس در گفت‌وگویی با انتقاد از زمان برگزاری دیدارهای رئیس‌جمهور با جریانات سیاسی، گفت: در زمان برگزاری دیدار رئیس‌جمهور با جریانات سیاسی خوش‌سلیقگی به خرج داده نشده است. در حال حاضر هر تعبیری را برای این دیدارها می‌توان داشت. یک مقدار هم دوستان ما ابراز گله می‌کنند که نکند این دیدارها برای این است که به کابینه رأی بدهیم. اما ما در رأی اعتماد به کابینه تصمیم کارشناسی می‌گیریم.

 

او در خصوص اینکه آیا دیدارها با رئیس‌جمهور به حل مشکلات کمک می‌کند؟ تأکید کرد: تعامل خوب است و نباید تعامل‌ها را زیر سؤال برد اما فاصله زمانی این دیدارها بسیار زیاد است. رئیس‌جمهور باید وقت بیشتری را برای سایر قوا بگذارد و ارتباطات خود با سایر قوا را بیشتر کند حتی به نظر من باید با قضات و دادگستری هم جلسه برگزار کند و با نمایندگان مجلس هم بیشتر جلسه بگذارد.

 

جعفر زاده ادامه این دیدارها را در صورت داشتن یک تقویم، مناسب دانست و ادامه داد: اگر این دیدارها دارای یک تقویم شود بسیار بهتر است و شبهات به وجود نمی‌آید. اگر آقای روحانی تقویمی برای دیدارها تنظیم کند دیگر نمی‌گویند این دیدارها با آن هدف یا این هدف است اما چون تقویم ندارد شبهه دار می‌شود.

 

این نماینده مجلس در پاسخ به اینکه آیا نسبت به خروجی دیدارهای رئیس‌جمهور با جریانات سیاسی امیدوار هستید؟ گفت: اگر این دیدارها تنها به سخنرانی، حرف و نصیحت باشد خوب نخواهد بود. باید کمیته‌ها و کار گروهایی تشکیل شود و بعد از نشست‌ها بگویند این مصوبه به تصویب رسید.

 

او ادامه داد: در حال حاضر در جلسات شرکت و سخنرانی می‌کنیم و دولت ما را نصیحت می‌کند و ما هم دولت را نصیحت می‌کنیم که این خوب نیست. بنابراین باید قبل از این نشست‌ها کار گروهایی تشکیل شود و در نشستی که داریم موضوع مشخصی مطرح، بررسی و تأیید شود. اما در حال حاضر هرکسی درد دل خود را می‌گوید و معلوم نیست چه کسی درست می‌گوید، چه کسی غلط و چه تصمیمی گرفته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار