کد خبر: ۶۶۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲ 18 October 2018

تابناک / رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور با بیان اینکه برای تکمیل پروژه آشیانه بالگرد و پد بالگرد حدود دو میلیارد اعتبار لازم است گفت: انتظار داریم با توجه به پیشرفت کار این پروژه در دهه فجر سال جاری افتتاح شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، علی‌اصغر پیوندی صبح امروز در حاشیه بازدید از مرکز آموزشی هلال‌احمر در چاف در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گیلان استان پهناور و گسترده‌ای است که باید به‌صورت فراملی به این استان نگاه کرد و نگاه جمعیت هلال‌احمر به گیلان این‌گونه است.

وی با اشاره به کمبود اعتبارات برای تکمیل پروژه‌ها افزود: پروژه آشیانه بالگرد در مرکز هلال‌احمر چاف تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم با همکاری استاندار و نمایندگان گیلان و تخصیص اعتبارات 15 درصد باقیمانده از این پروژه نیز تکمیل شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور با بیان اینکه برای تکمیل پروژه آشیانه بالگرد و پد بالگرد حدود دو میلیارد اعتبار لازم است گفت: انتظار داریم با توجه به پیشرفت کار این پروژه در دهه فجر سال جاری افتتاح شود.

پیوندی با بیان اینکه گیلان و مازندران به دلیل پهناور بودن و حادثه‌خیز بودن از حساسیت خاصی برخوردار است تصریح کرد: مرکز آموزشی هلال‌احمر چاف لنگرود برای گیلان و مازندران مهم است که باید از ظرفیت آن در شرایط بحرانی به نحو احسن استفاده کرد.

وی با تأکید به استفاده از تمام ظرفیت مرکز آموزشی هلال‌احمر چاف خاطرنشان کرد: باید با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی مرکز آموزشی هلال‌احمر چاف را کامل و مجهز حتی استفاده استان مجاور و حتی کشور تأمین کرد.

به گزارش فارس، 14 خودرو امدادی بااعتبار یک میلیارد و 600 میلیون تومان از صبح امروز و با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور به ناوگان جمعیت هلال‌احمر گیلان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار