کد خبر: ۶۶۹۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹ 17 October 2018

تابناک / مدیرکل بنیاد شهید گیلان در خصوص انتشار برخی شایعات در فضای مجازی درمورد وضعیت نامناسب مادر شهید رمضانیان و عدم رسیدگی به وی واکنش نشان داد‌.

با اشاره به انتشار برخی مطالب در فضای مجازی مبنی برزندگی سخت مادر شهید گیلانی و عدم حمایت بنیاد شهید از وی گفت: متاسفانه برخی کانال‌های تلگرامی شایعاتی در خصوص زندگی سخت مادر شهید پرویز رمضانیان منتشر کرده که درست نیست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در تشریح اقدامات انجام شده برای مادر شهید رمضانیان از پرداخت حقوق ماهیانه به مادر این شهید والامقام خبر داد و افزود: تمام حقوق و مطالبات این مادر معزز شهید که مبتنی بر قوانین و قواعد مقرراتی است پرداخت شده و مستمری قابل پرداخت به وی بر اساس آنچه قانون تعیین کرده بصورت ماهیانه به حساب وی واریز می شود.
وی با بیان اینکه کلیه هزینه‌های درمانی این مادر شهید عزیز نیز مطابق قرارداد با بیمه دی رایگان است اظهار کرد: همچنین حق پرستاری و هزینه الحساب درمان نیز به وی پرداخت می‌شود.
پاکاری تاکید کرد: تمامی اینها در مقابل حقی که این عزیزان بر گردن ما و تمام جامعه دارند ناچیز است و تلاش داریم با تمامی توان در خدمت جامعه معزز ایثارگری باشیم.
مدیر کل بنیاد شهید و‌امور ایثارگران گیلان از فعالین عرصه رسانه خواست جهت تسویه حساب های شخصی و سیاسی، خانواده های معزز شهدا را موضوع دعواهای اینچنینی قرار ندهند چرا که ظلم بزرگی در حق خون پاک شهیدان است و زمینه سو استفاده دشمنان را فراهم می کند.شبستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار