نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر در زمینه تامین منابع مالی برای ورزشکاران مشکل داریم که در این راستا مجلس و دولت پیگیر تمهیداتی هستند و امیدواریم به واسطه این تمهیدات، مشکلات حوزه ورزش استان خوزستان نیز کم شود.
کد خبر: ۶۶۸۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱ 15 October 2018

همایون یوسفی در مراسم استقبال از ورزشکاران خوزستانی شرکت‌کننده در بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا، اظهارکرد: کسب این موفقیت را به جامعه ورزشی ایران و همچنین خوزستان تبریک می‌گویم. در این مسابقات، خوزستانی‌ها توانستند سهم قابل توجهی در مدال‌های کسب شده توسط کاروان ایران را داشته باشند که این نشان از غنای ورزش استان خوزستان است.

وی ادامه داد: جا دارد از زحمات تمام مسوولان خوزستان از جمله آقای افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و همکارانش و همچنین هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان و هیات ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان قدردانی کنم. مطمئنا ورزش خوزستان یکی از قطب‌های اصلی ورزش کشور محسوب می‌شود و هر زمان ورزشکاران خوزستانی در میادین مختلف جهانی و آسیایی حضور داشته‌اند، افتخارات خوبی کسب کرده‌اند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان خوزستان امسال توانست بهترین عملکرد را بین هیات‌های کشور داشته باشد. همچنین اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان توانست در ارزیابی عملکرد ادارات کل ورزش و جوانان کشور در سال 96، رتبه نخست را به دست آورد که این مهم را هم تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: شاید هیچ جا به اندازه خوزستان به این اندازه تنوع رشته‌های مختلف و میزان مدال‌آوری وجود نداشته باشد و به نظر می‌رسد اگر در این زمینه برنامه‌ریزی بیشتری روی ورزش خوزستان صورت بگیرد، این موضوع برای ورزش ملی نیز ارزش بیشتری خواهد داشت. در حال حاضر در زمینه تامین منابع مالی برای ورزشکاران مشکل داریم که در این راستا مجلس و دولت پیگیر تمهیداتی هستند و امیدواریم به واسطه این تمهیدات مشکلات حوزه ورزش استان خوزستان نیز کم شود.

یوسفی عنوان کرد: به عنوان خادم مردم و عضو فراکسیون ورزش مجلس همیشه از اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان حمایت داشته‌ام و پیگیری لازم را خواهیم داشت. خوشبختانه تعامل خوبی بین حوزه ورزش استان و وزارت ورزش وجود دارد و امیدواریم این موضوع منجر به حضور پررنگ ورزشکاران خوزستانی در رده‌های مختلف از جمله رده سنی بزرگسالان باشد.

وی افزود: در حال حاضر در بیشتر رشته‌ها حضور خوزستانی‌ها در رده‌های پایه پررنگ است ولی در رده سنی بزرگسالان متاسفانه به علت‌های نامشخص شاهد حضور کمتر خوزستانی‌ها هستیم که امیدواریم با پیگیری‌هایی که ما انجام می‌دهیم و همچنین پیگیری‌های آقای حیدری، بر اساس شایستگی بازیکنان خوزستانی در رده بزرگسالان نیز حضور پررنگ‌تری داشته باشیم.

عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان این‌‌که ما دغدغه ورزشکاران جانباز و معلول را داریم و اگر این‌گونه نبود، امروز در جمع این عزیزان حضور پیدا نمی‌کردیم، گفت: با توجه به این‌که عضو فراکسیون ورزش مجلس هستم، دغدغه تمام ورزشکاران را دارم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار