مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری یزد:
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: ‌حمایت از فعالیت‌های جوانان در زمینه افزایش نشاط اجتماعی یکی از اولویت‌های اجرایی استان است.
کد خبر: ۶۶۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵ 14 October 2018

«فخرالسادات خامسی هامانه» در کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان خاتم اظهار كرد: ظرفیت و پتاسیل بالای شهرستان خاتم در زمینه فرهنگی، اجتماعی و ایجاد اشتغال می‌تواند نویدگر آینده روشنی برای اين شهرستان باشد .

وی افزود: بايد شاخص ‌های فرهنگي و اجتماعي شهرستان که نیاز به حمایت معنوی و مادی دارد، شناسايي و درحد توان در راستاي ارتقا‌ی آنها به ويژه در حوزه فعالیت جوانان در زمینه نشاط اجتماعی از طرف مسئولان استان و شهرستان تلاش شود .

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: باتوجه به این‌که شهرستان خاتم جمعیت جوان بالایی دارد مي‌توان با برنامه‌ریزی در حوزه نشاط ‌اجتماعی، گفت ‌و گو بین جوانان، آموزش و مشاوره، باعث ارتقا و اعتماد به نفس جوانان و به میدان آمدن آنها در سطح فرهنگی اجتماعی شد .

«فرجام فاضلی» فرماندار خاتم در این نشست تصریح کرد: با توجه به این‌که بیشترین آسیب‌های اجتماعی متوجه نسل جوان ‌است، در همین راستا شش کارگروه فرهنگی اجتماعی در شهرستان فعال شده است .

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم ‌با برگزاری جلسات متعدد در شهرستان خاتم و با همکاری این کارگروه های آموزشی و ادارات، نهادها و تشکل های مردم نهاد، این شهرستان از هرگونه آسیب اجتماعی پاک گردد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار