سخنگوی شورای شهر لاهیجان:
تابناک / به مناسبت هفتهٔ نیروی انتظامی همایش کلاهی برای زندگی در پلیس راهور شهرستان لاهیجان با حضور اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان، فرمانده راهور استان گیلان و فرمانده راهور شهرستان، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان لاهیجان برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۶۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱ 12 October 2018
 

 

در این همایش، جواد نجار تمیزکار سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان و عضو شورای ترافیک شهرستان طی سخنانی بابیان اینکه در روایات اسلامی، بارها با عبارات و تعابیر گوناگون، از نعمت آرامش و آسایش سخن به میان آمده است، افزود: در روایتی از پیامبر (ص) نقل‌شده است که ایشان فرمودند: نعمتان مجهولتان الصحه و الامان؛ دو نعمت تندرستی و امنیت است که قدرشان شناخته نمی‌شود.

وی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: امنیت و آرامشی که در شهر برقرار است در سایه تلاش و زحمات کارکنان ناجاست که شبانه‌روزی در تأمین آسایش و امنیت مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی با تقدیر از برگزاری این همایش برای دومین سال پیاپی در لاهیجان، افزود: انجام نمادین چنین مراسمی می‌تواند در فرهنگ‌سازی استفاده از کلاه ایمنی مانند استفاده از کمربند ایمنی مؤثر واقع شود.

نجار تمیزکار اضافه کرد: درزمینهٔ امنیت اگر مقرراتی حاکم است برای سلامت جسمانی و روحی مردم است و باید این را بپذیریم که باید به قوانین احترام بگذاریم نه اینکه کسی به ما حکم کند.

وی گفت: کار فرهنگی پلیس موجب اقتدار بیشتر و نقش پررنگ‌تر پلیس در برقراری امنیت می‌شود و همه باید برای برقراری نظم و امنیت با نیروی انتظامی و راهور همکاری کنند.

امیزکار با اشاره به تعامل، همدلی و همراهی بین مردم و مسئولان افزود: لاهیجان ازجمله شهرستان‌های مطرح در امنیت و داشتن آرامش است و طبق آمار شورای ترافیک اکثر شهروندان بافرهنگ لاهیجانی به قوانین احترام می‌گذارند.

در این همایش به جمعی از موتورسواران شهرستان کلاه ایمنی اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار