کد خبر: ۶۶۶۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰ 11 October 2018

تابناک / سرمربی خونه به خونه بابل اعلام کرد به یاد دوران خوبش در فوتبال رشت به دنبال موفقیت در بابل است.

به گزارش "ورزش‌سه"، خونه به خونه بابل در هفته هفتم لیگ آزادگان موفق شد بادران تهران را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد تا اولین پیروزی اش در این فصل را جشن بگیرد.

علی نظرمحمدی، سرمربی بابلی ها در پایان این دیدار در مورد حضورش در خونه به خونه گفت: پس از پایان کارم در سپیدرود چند پیشنهاد داشتم و حتی پیش از عقد قرارداد با خونه به خونه نیز یک پیشنهاد لیگ یکی را رد کردم زیرا حاضر نیستم در هر تیمی و با هر شرایطی کار کنم. ملاک من برای انتخاب باشگاه خونه به خونه مالک فوتبالدوست، هواداران پرشور این تیم، چمن مصنوعی و موارد زیادی است که در این شهر وجود دارد و مرا به یاد رشت می اندازد.

 

وی درباره شرایط بازی دیروز عنوان کرد: در نیمه نخست دو بار موفق به گلزنی شدیم ولی متاسفانه روی غفلت بازیکنان نتیجه بازی مساوی شد. در تمام طول مسابقه مطمن بودم که با پیروزی بازی را به پایان می رسانیم و در نهایت نیز با یک ضربه ایستگاهی به هدف خودمان رسیدیم و خوشحالی من به این دلیل است که هواداران مان با شادمانی ورزشگاه را ترک کردند. این را هم باید اضافه کنم که این شکست چیزی از ارزش های بازیکنان و کادرفنی خوب بادران کم نمی کند.

 

سرمربی جدید خونه به خونه با انتقاد از چند مربی که برای این تیم حاشیه سازی می کنند، تاکید کرد: طی چند روز گذشته حاشیه سازی های زیادی از سوی یکی، دو مربی که دوست داشتند هدایت این تیم را به عهده بگیرند برای خونه به خونه رخ داد که از همین جا اعلام می کنم، بهتر است به فکر نتایج تیم خودشان باشند زیرا چنین حاشیه سازی هایی تاثیری در تیمی که هدایت آن را من به عهده دارم، ندارد و به آنها هشدار می دهم اگر به کارشان ادامه دهند، نام شان را در بازی های آینده رسانه ای خواهم کرد.

 

نظرمحمدی در پاسخ به این پرسش سهم شما از این پیروزی با توجه به اینکه تنها چند روز است هدایت تیم را به عهده گرفتید، چقدر است، گفت: من در این چند روز بیشتر از مسائل فنی از نظر روحی و روانی با بازیکنان کار کردم و در این پیروزی کمترین نقش را داشتم. این پیروزی متعلق به مالک، کادرفنی سابق و بازیکنان تیم است.

 

سرمربی جدید خونه به خونه در پاسخ به مشکلات مالی تیم افزود: من تمام تلاشم را در بحث فنی انجام می دهم و مسائل مالی تیم به عهده من نیست و بهتر است در مورد این موضوع با مدیران باشگاه صحبت کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار