کد خبر: ۶۶۶۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۴ 11 October 2018

آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام‌جمعه رشت پیش از ظهر امروز وارد این شهرستان مرزی شده و با حضور در مزار شهدا با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی تجدیدمیثاق کرد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با حضور در حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان آستارا در جمع علما و طلاب این حوزه علمیه اظهار کرد: زندگی مسالمت‌آمیز اهل تسنن و تشیع در کنار هم، یک ظرفیت بسیار بزرگ برای این شهرستان مرزی است و دشمن تلاش می‌کند تا این ظرفیت را به یک تهدید تبدیل کند.

فلاحتی در دیدار با مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان آستارا به ظرفیت‌های موجود در راه‌آهن، پایانه مرزی و اسکله اشاره کرد و گفت: بخشی از درآمدهای حاصله از راه اسکله، راه‌آهن و ورود و خروج زوار و اتباع خارجی باید به آبادانی و توسعه زیرساخت‌های این شهرستان مرزی و گردشگر اختصاص پیدا کند.

 

اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد جامع و بازدید از آخرین وضعیت فیزیکی پایانه مرزی شهرستان آستارا از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام‌جمعه رشت به این شهرستان مرزی و گردشگرپذیر بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار