کد خبر: ۶۶۶۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۴ 11 October 2018

تابناک / با صدور رای تجدید نظر به سود هیئت فوتبال استان گیلان تکلیف مالکیت باشگاه سپیدرود برای همیشه مشخص شد.

 

به گزارش “ورزش‌سه”، قبل از شروع لیگ برتر هجدهم تیم سپیدرود رشت با توجه به دعوای موجود بین جواد تن زاده و محمد نوین بر سر مالکیت باشگاه وقت بسیار زیادی را از دست داد و حالا یکی از ضعیف ترین تیم‌های لیگ برتر را به همین دلیل در اختیار علی کریمی قرار گرفته است.


اما بعد از اینکه نوین به عنوان مالک باشگاه سپیدرود انتخاب شد، جواد تن زاده شکایتی را علیه هیئت فوتبال استان گیلان مطرح کرد که در نهایت رای به نفع هیئت فوتبال صادر شد. در ادامه این فرد باز هم پرونده را به تجدید نظر برد و بار دیگر در این مرحله رای به نفع هیئت فوتبال و مالک فعلی سپیدرود صادر شد تا تکلیف این باشگاه به طور قطع مشخص شود.


تن زاده مدعی بود که به تعهدات خود یعنی سه میلیارد و سیصد میلیون تومان ( بدهی های فصول قبل سپیدرود در لیگ دو و لیگ یک ) و همچنین تعهدات جاری ( یعنی لیگ برتر فصل ۹۵-۹۶) عمل کرده است در حالی که این ادعا ثابت نشد و حدود یک میلیارد و یکصد میلیون تومان از بدهی های گذشته و همچنین پنجاه درصد از مطالبات بازیکنان و کادرفنی سپیدرود در لیگ برتر ۹۵-۹۶ توسط وی پرداخت نشد. همین هم دلیل بر آن شد که دادگاه تن زاده را در این پرونده بازنده بداند و مالکیت آن در سپیدرود را به طور کامل منتفی اعلام کند.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار