کد خبر: ۶۶۶۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ 10 October 2018

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان، محمدرضا نازک‌کار به میزان خسارت‌های سیل هفته اخیر در استان گیلان اشاره و اظهارکرد: براساس برآوردهای صورت گرفته بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال خسارت به راه‌ها و ابنیه فنی استان وارد شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر خسارت‌ها در شهرستان‌های املش، رودسر، رضوانشهر، صومعه سرا، لنگرود، فومن و شفت بوده است، افزود: با توجه به حجم بارش‌ها و سیلاب اخیر و خسارات وارده به راه‌ها و ابنیه فنی استان،۴۲ اکیپ راهداری با ۴۷۰ نفر راهدار و ۲۴۵ دستگاه انواع خودروهای سبک، سنگین و نیمه سنگین ازساعات ابتدایی بارش‌ها به محورهای مواصلاتی استان در غرب و شرق استان اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان در ادامه با اشاره به تلاش شبانه روزی راهداران استان و اجرای عملیات راهداری اضطراری طی بارش‌های شدید اخیر و وقوع سیلاب، خاطرنشان کرد: تلاش شده تا در کوتاه‌ترین زمان محورهای مسدود بازگشایی شود.  

وی ادامه داد: در حال حاضر به جز ۳ محور «۲ محور فرعی و یک محور روستایی»، سایر محورهای استان باز است.

نازک کار با اشاره به تخریب ۵ پل در سیل اخیر در گیلان، گفت: در حال حاضر از مسیرهای موقت برای رفع مشکل تردد در محل پل‌های تخریب شده بهره گرفته می شود تا بعداز تخصیص اعتبارات لازم نسبت به بازسازی پل‌های تخریب شده اقدام می شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار