نماینده مجلس:
تابناک چهارمحال وبختیاری- عضو کمیسیون برنامه و بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی از تصویب 13.5 درصدی حق بیمه رانندگان حمل و نقل عمومی درون و برون شهری در این کمیسیون تخصصی خبر داد.
کد خبر: ۶۶۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱ 10 October 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- علی کاظمی باباحیدری افزود: نمایندگان عضو کمیسیون برنامه و بودجه و دیوان محاسبات، حق بیمه رانندگان حمل و نقل عمومی درون و برون شهری را بررسی و تصویب کردند تا آن را برای تصویب نهایی به صحن علنی ارسال می کنند.
به گفته وی، در صورت تصویب مجلس، براساس این مصوبه 13.5 درصد حق بیمه رانندگان حمل و نقل عمومی از محل 10 درصد جابه جایی منابع حاصل از هدفمندی سازی بودجه تامین می شود.
کاظمی باباحیدری افزود: در این مصوبه دولت مکلف است 22 هزار میلیارد ریال را از محل 10 درصد جابه جایی منابع حاصل از هدفمند سازی از سوی سازمان برنامه و بودجه اختصاص دهد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی همچنین از تصویب الحاقیه تبصره 14 قانون برنامه و بودجه سال 1397 در این کمیسیون در روز سه شنبه خبر داد.
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: براساس این الحاقیه 32 هزار میلیارد ریال عوارض سهم شهرداری ها و دهیاری کشور از محل فروش فرآوردهای نفتی ماده 38 قانون مالیات بر ارزش افزوده به حساب متمرکز وجوه وزارت کشور واریز خواهد شد.
وی گفت: این 2 مصوبه برای بخش حمل و نقل عمومی و بخش شهرداری ها و دهیاری های کشور بسیار ارزشمند خواهد بود.
پرداخت حق بیمه از سوی دولت از مطالبات اصلی رانندگان در سالهای اخیر بود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فرشید
|
United States
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
واقعا دست این مجلسیا درد نکنه من یک تاکسی دار هستم که بیمه تامین اجتماعیم سه سال بود قطع شده بود آخه من از این دولت می پرسم مگه ما خانواده و بچه نداریم مگه ما بااین شغل سختمون از حداقل های تامین اجتماعی هم نباید برخوردار میشدیم!باز هم من از مجلس تشکر میکنم که شما به داد ما قشر زحمت کش رسیدین.خدا خیرتان بدهد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار