کد خبر: ۶۶۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۹ 10 October 2018

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه دیلی میل انگلیس نوشته است در صورتی که بحران کنونی باشگاه منچستریونایتد تداوم پیدا کند و این باشگاه ژوزه مورینیو را اخراج کند، امکان دارد که فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید برای استخدام دوباره این مرد پرتغالی دست به کار شود.

دیلی‌میل با اشاره به وضعیت اخیر باشگاه رئال مادرید که دستکمی از بحران فعلی شیاطین سرخ ندارد، به احتمال اخراج شدن خولن لوپتگی پرداخته است و نوشته است که پرس علاوه بر آنتونیو کونته، پرس به برگرداندن ژوزه مورینیو که جزو مربیان محبوب اوست، فکر می‌کند.

 

در همین حال نشریه رادیو کادناسر اسپانیا خبری دیگر درباره باشگاه رئال مادرید منتشر کرده مبنی بر اینکه قهرمان فصل گذشته اروپا پس از مصاحبه جدید ادن ازار که در آن بازی برای رئال را رؤیای همیشگی‌اش دانست، قصد دارد در ماه ژانویه برای خرید او دست به کار شود.

رئالی‌ها تابستان امسال هم قصد داشتند ازار ۲۷ ساله را جذب کنند اما قیمت بالای تعیین شده از سوی باشگاه چلسی، آنها را منصرف کرد. ازار تا سال ۲۰۲۰ با چلسی قرارداد دارد و گفته می‌شود که این باشگاه به رقمی زیر ۲۰۰ میلیون یورو برای فروش او رضایت نمی‌‌دهد. البته ممکن در صورت خودداری ازار از تمدید قراردادش و نزدیک شدن این قرارداد به پایان اعتبارش، آبی‌‌های لندن حاضر شوند این رقم را کاهش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار