کد خبر: ۶۶۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳ 08 October 2018

 

به نقل از روز پلاس امروز هفتم اکتبر برابر با سالروز تولد ولادیمیر پوتین است و او امسال وارد ۶۶ سالگی خواهد شد. در این گزارش خواهید دید که رئیس جمهور روسیه در مدت ریاستش، چگونه هدایایی را به مناسبت تولد خود دریافت کرده است.

توله ببر اسورییسکی به نام ماشا

۱۰ سال پیش در سال ۲۰۰۸ فردی ناشناس که گویا خبرنگار یک مجله خبری بوده است به مناسبت تولد پوتین «توله ببری» را به او هدیه داد.

تمساح کریستالی

پوتین برای شرکت در اجلاس رهبران کشورهای مشترک المنافع به مولداوی کشور میزبان این اجلاس سفر کرد.در آنجا ولادیمیر وارونین رئیس جمهور مولداوی به مناسبت تولد ۵۰ سالگی پوتین «تمساحی از جنس کریستال »هدیه داد.

شمشیر پیروزی

شمشیر پیروزی هدیه ای بود که پوتین از پادشاه بحرین دریافت کرد؛ یک تیغه فولادی از دمشق با دسته ای از فلزات و سنگ های گرانبها. همچنین جوکو ویدودو رئیس جمهور اندونزی به بوچاروف روچی (محل اقامت تابستانی رئیس جمهور) رفت و یک مراسم پر سر و صدای خنجر زنی را برای رئیس جمهور اجرا کرد.

سگ

سگ حیوان مورد علاقه پوتین است او بارها این حیوان باوفا را بعنوان کادو دریافت کرده است. رئیس جمهور ژاپن سگ نژاد آکیتا لنو و نژاد بافی را از رئیس جمهور بلغارستان و نژاد آلابای را از رئیس جمهور ترکمنستان دریافت کرده است.

کتاب بهترین هدیه برای پوتین

دیمیتری مدودوف در ۶۰ سالگی ولادیمیر پوتین نسخه اول از کتاب الکساندر بنوآ تاریخ نویس معروف به نام Tsarskoye Selo را هدیه داد.

روتختی

سیلویو برلوسکونی نخست وزیر سابق ایتالیا رو تختی که تصویر کلیسای جامع سنت باسیل و کولوسئوم روی آن دست دوزی شده است را هدیه داد.

آکاردئون

کریستینا کریشنر رئیس جمهور سابق آرژانتین یک آکاردئون به عنوان نماد دوستی و روابط خوب بین دو کشور هدیه داد. امسال ولادمیر جشن تولد ۶۶ سالگیش را در کاخ کرملین به همراه دوستان و اقوام نزدیکش برگزار خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار