کد خبر: ۶۶۴۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ 08 October 2018

تابناک / «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است تیمش در سخت ترین شرایط بهترین عملکرد را دارد و نتایج قابل قبولی کسب می کند.

برانکو در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) این تیم با اشاره به چند دیدار اخیر پرسپولیس برابر نساجی مازندران، سپیدرود رشت و استقلال تهران در ایران و پس از آن برابر السد قطر، افزود: در حالی از این دیدارها سربلند خارج شدیم که در سخت ترین شرایط قرار داشتیم و از اینکه با تلاش و کار این نتایج را بدست آوردیم خوشحالیم.
وی با بیان اینکه کادر فنی و بازیکنان تیم به خوبی می دانند هنوز کار خاصی مقابل تیم السد انجام نداده، افزود: بازی برگشت مقابل نماینده قطر بسیار دشوار است. تنها یک قدم کوچک به سمت فینال برداشته ایم و نباید مغرور شویم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در عین حال اظهار داشت: در دیدار رفت مقابل السد نشان دادیم این تیم قدرتمند برتر از ما نیست.
وی در پاسخ به سئوالی درباره پرداخت نشدن حقوق کادر فنی و بازیکنان خارجی پرسپولیس گفت: اعضای خارجی تیم مدت زیادی است که پولی دریافت نکرده اند البته کادر مدیریتی باشگاه در این خصوص با ما صحبت کرده و در حال تلاش برای رفع این مشکل است.
برانکو ادامه داد: نخستین گام در ثبات باشگاه ثبات مالی است و امیدوارم این موضوع هر چه سریع تر برطرف شود اما همانطور که گفتم مدیریت باشگاه درصدد رفع این مشکل و پرداخت حقوق بازیکنان و کادر فنی خارجی تیم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار