مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: سقوط از ارتفاع و لغزیدن در کارگاه‌ها با 40 درصد بیش‌ترین آمار حوادث ناشی از کار را در بر می‌گیرد.
کد خبر: ۶۶۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ 07 October 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حفیظ‌الله فاضلی با اشاره به آمار حوادث کار در استان، گفت: سقوط از ارتفاع و لغزیدن در کارگاه‌ها با 40 درصد بیش‌ترین آمار حوادث ناشی از کار را در بر می‌گیرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حوادث ناشی از سقوط کارگران در 6 ماه ابتدایی سال‌جاری افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: این عامل در مدت مشابه سال گذشته 38 درصد از عوامل حوادث را به خود اختصاص داده بود.
وی ادامه داد: گیرکردن اعضای بدن در بین دستگاه و ماشین‌آلات، سوختگی، برق گرفتگی و برخورد با ماشین آلات در رده‌های بعدی آمار حوادث کار در چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
فاضلی در پایان خاطرنشان کرد: نظارت نکردن کارفرمایان بر کارگاه‌ها، رعایت نکردن اصول ایمنی توسط کارگران و شرایط ناامین برخی از کارگاه‌ها را از دلایل وقوع حوادث است که در همین راستا و جهت جلوگیری از حوادث کار برای 90 مسؤول ایمنی در کارگاه‌ها گواهی صلاحیت ایمنی صادر شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار