آیا اظهارات قابل تامل سرپرست سیاسی و انتخابات استانداری گیلان بی پاسخ خواهد ماند!؟
تابناک / مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان با تأکید بر قانونی بودن انتصابات در استان، جزئیات مدیران بازنشسته و تکلیف شهرستان‌های بدون فرماندار گیلان را تشریح کرد.
کد خبر: ۶۶۳۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۳ 06 October 2018

تابناک / مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان با تأکید بر قانونی بودن انتصابات در استان، جزئیات مدیران بازنشسته و تکلیف شهرستان‌های بدون فرماندار گیلان را تشریح کرد.

 

هیچ‌کدام از فرمانداران فعلی گیلان مشمول قانون مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی مبنی بر عدم به‌کارگیری از بازنشستگان نمی‌شوند! / روند انتصابات بخشداران و فرمانداران در گیلان کاملاً قانونی بوده است!

 

سید جلال سید محمدی با اشاره به برخی انتصابات گیلان و شائبه‌های مربوط به آن اظهار کرد: روند انتصابات بخشداران و فرمانداران در گیلان کاملاً قانونی بوده و این روند به‌صورت متداول و هرگاه که احساس شود ادامه پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه مشکل خاصی در روند انتصاب فرمانداران و بخشداران گیلانی تاکنون پیش نیامده افزود: اگر روند قانونی در انتصابات رعایت شود یقیناً هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

سرپرست سیاسی و انتخابات استانداری گیلان در پاسخ به اینکه برخی از شواهد نشان می‌دهد افراد منتخب در سمت بخشداران از بدنه وزارت کشور نبوده‌اند گفت: انتصاباتی که در حال حاضر در حال انجام گرفتن است روند قانونی خود را طی می‌کند و هیچ مشکلی قانونی در آن‌ها به وجود نیامده است.

سیدمحمدی با اشاره به قانون اخیر مجلس شورای اسلامی مبنی بر عدم به‌کارگیری دولت از بازنشستگان در مناصب مدیریتی بیان کرد: هیچ‌کدام از فرمانداران فعلی گیلان مشمول قانون مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی مبنی بر عدم به‌کارگیری از بازنشستگان نمی‌شوند.

وی با اشاره به اینکه برخی از مسئولان و معاونان ستادی استانداری مشمول قانون عدم به‌کارگیری از بازنشستگان می‌شوند افزود: قانون منع به‌کارگیری از بازنشستگان در بدنه دولت مربوط به افرادی می‌شود که یک‌بار حکم بازنشستگی برای آن‌ها صادرشده و این قانون مربوط به فرمانداران و یا مسئولانی که حتی بیش از 30 سال خدمت کرده‌اند ولی حکم بازنشستگی برای آن‌ها صادر نشده، نمی‌شود.

سرپرست سیاسی و انتخابات استانداری گیلان همچنین در پاسخ به این سؤال که برخی از فرمانداران گیلان ازجمله فرمانداران شهرستان‌های رودسر و لاهیجان علی‌رغم گذشت چندین ماه قانونی از حکم سرپرستی همچنان با سرپرست اداره می‌شوند درحالی‌که طبق قانون مصوبات اداری و برنامه‌ریزی آن‌ها قابلیت اجرا ندارد بیان کرد: وضعیت این فرمانداران در آینده تعیین تکلیف خواهد شد اما ناگفته نماند که تصمیمات سرپرست فرماندار هم‌تراز با فرماندار بوده و همگی مصوبات شهرستان با امضای سرپرست فرماندار قابلیت اجرا دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
آقای سید جلال از استاندار گیلان میترسی خود شما چه جور اومدی این پستو تحویل گرفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
به مهرداد لاهوتی بگین مردم خوب زیر نزه گرش شدن
لنگرود رو آب زیر گرفته رفته توی مجلس یه کاغذی گرفته موافق cft داره حرف میزه امروز توی استانداری گیلان در مورد آب گرفتگی و سیل شهرهای گیلان جلسه بود رفتی مجلس این کار هارو میکنی
لاهوتی وطن فروشی شهر فروشی اگع لازم باشه دهم میفروشی
خجالت بکش
از دولت در مورد برجام حمایت کردی چی شد
Sft رو حمایت میکنی چی میشه
دولت ما دولته غربی هست تو هم غرب زده هستی
شهرت رو آب گرفته تو اومدی کاغذ گرفتی دستت میخوایی چی کار کنی
برو برو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
لاهوتی حزب بادی وطن فروش
داشت توی مجلس ادای بچه هارو در می آورد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار