مدیر امور هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: سی‌امین دوره جشنواره تئاتر اصفهان از ۲۶ تا ۳۰ آبان در این شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴ 30 September 2018

به گزارش تابناک : حمید شهرانی پیرامون برگزاری سی‌امین دوره جشنواره تئاتر اصفهان اظهار داشت: 12 کار  نهایی توسط دبیرخانه جشنواره سی‌ام تئاتر اصفهان انتخاب شده است.

وی افزود: این جشنواره از 26 تا 30 آبان‌ماه به فراخور تئاترهای منتخب در تالار هنر، مجتمع فرشچیان و سالن‌های تئاتر شهر برگزار می‌شود.

مدیر امور هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: نمایش های "افرا" به کارگردانی احسان جانمی از اصفهان، "سوته دلان" به کارگردانی امیر قیطاسی از نجف‌آباد، "مثل سوسوی فانوس آویخته" به کارگردانی پویان عطایی از اصفهان، "هنبوری" به کارگردانی احسان فاضلی از اصفهان، "استرالیا" به کارگردانی مهدی رضایی از کاشان، "حکایتی ناتمام برای دخترم مده آ" به کارگردانی سمیه سلیمی از زرین‌شهر، "چای تلخ" به کارگردانی هومن حیدری از شاهین‌شهر، "تئوری میس کال" به کارگردانی رهام بحیرایی از اصفهان، "سر میز شام" به کارگردانی محمدجواد صرامی از اصفهان، "حادثه در عمارت آقای میم-ف" به کارگردانی هادی عسکری از شاهین‌شهر، "وقتی همه دیواریم" به کارگردانی مهدی سه دهی از کاشان ، به این دوره از جشنواره راه پیدا کردند.

وی افزود: همچنین نمایش "کرگدن صورتی با گل های ریز قرمز"به کارگردانی امیر قاسمی از نجف آباد نیز به صورت مشروط برای حضور در این جشنواره پذیرفته شده است.

مدیر امور هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اضافه کرد: سی امین جشنواره تئاتر استان اصفهان در آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار