امام جمعه لاهیجان:
خبرگزاری تسنیم: امام جمعه لاهیجان گفت: منطق جمهوری اسلامی حمایت از تمامی دولت‌ها و ملت‌های مظلوم در سراسر دنیا است.
کد خبر: ۶۶۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱ 25 July 2015
به گزارش خبرگزاری تسنیم از لاهیجان، حجت‌الاسلام احمد عبدالله‌زاده پاشاکی امروز در نماز جمعه لاهیجان با اشاره به اهمیت تحقیق و بررسی قبل از خواستگاری با بیان اینکه مشورت کردن در امر ازدواج بسیار مهم است افزود: گاهی پدر و مادر سرنوشت فرزندان خود را بد رقم می‌زنند در صورتی‌ که باید به فرزندان استقلال در تصمیم داد.
وی با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس، برگزاری نماز جمعه و حضور در مراسم شب‌های قدر با بیان این‌که مردم لاهیجان هزینه دین داری خود را ادا کرده‌اند، افزود: مردم با وجود مشکلات اقتصادی بیشتر و بهتر از سال‌های قبل در این مراسم‌ها حضور داشتند.
خطیب جمعه لاهیجان با بیان اینکه یکی از ابتکارات امام خمینی(ره) راه‌اندازی کمیته امداد و احیای نماز جمعه در کشور بود، افزود: امروز در هفتصد و پنجاه شهر کشور نماز جمعه برگزار می‌شود و نماز جمعه تریبونی شده که توطئه ها علیه نظام را نقش بر آب می‌کند.
وی با اشاره به اینکه وهابیت توسل به پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع) را کفر و شرک می‌داند، افزود: اسلام داعشی و اسلام آمریکایی امروز در مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستادگی می‌کنند.
عبدالله‌زاده با بیان اینکه مقام معظم رهبری از فعالان دیپلماسی تشکر حقیقی کردند، اما همچنان استکبارستیزی وجود دارد، افزود: برخی فکر می‌کنند که پس از مذاکره با آمریکا همه اختلافات برطرف می‌شود.
وی با بیان اینکه استکبارستیزی و مبارزه با شیطان منطق قرآن کریم است و با اشاره به اینکه منطق آمریکا حمایت از کودک‌کشی، حفظ رژیم جعلی صهیونیستی است، افزود: منطق جمهوری اسلامی حمایت از تمامی دولت‌ها و ملت‌های مظلوم در سراسر دنیا است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار