رشت - ایرنا - رییس دانشگاه پیام نور گیلان از ثبت نام در دوره های بدون آزمون این دانشگاه از تاریخ پنجم مرداد ماه خبر داد.
کد خبر: ۶۶۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲ 25 July 2015
مرتضی رضایی صوفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ثبت نام در دوره های بدون آزمون دانشگاه پیام نور تا دهم ماه جاری ادامه دارد.

وی اظهار داشت: علاقه مندان می توانند در مدت یاد شده در رشته هایی که صرفا بر اساس سوابق تحصیل دانشجو می گیرند، ثبت نام کنند.

وی خاطر نشان کرد: دفترچه راهنمای ثبت نام و جدول کد رشته محل های مربوط به رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور از امروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

وی بیان کرد: داوطلبان می توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای مربوط به پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل دیپلم) در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رییس دانشگاه پیام نور استان گیلان خاطر نشان کرد: علاقه مندان می توانند پس از پرداخت مبلغ 150 هزار ریال از طریق پرداخت الکترونیکی ، نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم انتخاب رشته به روش اینترنتی اقدام کنند.

وی اظهار داشت: داشتن دیپلم دوره چهارساله متوسطه نظام قدیم آموزش متوسطه و یا گواهینامه دوره پیش دانشگاهی که حداکثر تا تاریخ سی و یکم شهریور سال جاری اخذ شود و یا داشتن مدرک کاردانی برای تمامی متقاضیان الزامی است.

وی اضافه کرد: اگر داوطلبی متقاضی ثبت نام در دو یا سه گروه آزمایشی است، بایستی به ازای هر گروه آزمایشی مبلغ 150 هزار ریال دیگر پرداخت کند و اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) را دریافت کند.

وی ادامه داد: داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 94 ثبت نام کرده اند اما در جلسه آزمون غایب بوده و یا مجاز به انتخاب رشته نشده اند، نیازی به ثبت نام مجدد در این مرحله را ندارند و می توانند انتخاب رشته کنند مگر اینکه متقاضی انتخاب رشته در گروه یا گروه های آزمایشی علاوه بر گروه آزمایشی ثبت نامی خود باشند.

بیش از 35 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان گیلان مشغول به تحصیل هستند.

دانشگاه پیام نور استان گیلان، دارای 145 کد رشته است. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار