تابناک / مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان خبر از احیای تالاب انزلی با فناوری نانو داد!
کد خبر: ۶۶۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ 26 September 2018

تابناک / مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان خبر از احیای تالاب انزلی با فناوری نانو داد!

خزر نوشت: تیتری تکراری و دهان پرکن که یادآور وعده های دور و دراز و دست نیافتنی مسئولان گیلانی است. وعده هایی از جنس نجات زرجوب و گوهر رود، افتتاح راه آهن قزوین - رشت و ....

در این میان اما نکته دیگری هم قابل تامل است که گویا در شلوغی کشمکش میان دوستداران محیط زیست و نماینده فومن در خصوص ساخت سد لاسک شفت از نظرها دور مانده بود و آن سکوت سازمان حفاظت از محیط زیست گیلان بود!

در حالی که بسیاری از دوست داران محیط زیست و سازمان های مردم نهاد زیست محیطی مخالف آغاز عملیات اجرایی سد لاسک شفت بوده و کلنگ زنی آن را مترادف با قطع یکی از شاهرگ های حیاتی تالاب انزلی دانسته و البته از سوی نماینده فومن به عنوان کارشکنانی که نگران تخریب استراحت گاهشان هستند، لقب گرفتند، سازمان حفاظت از محیط زیست گیلان به عنوان نهاد متولی حمایت از محیط زیست، سکوت قابل تاملی را در پیش گرفت!

شاید در مناقشه ای که یک طرف آن نماینده فومن به رجز خوانی می پردازد و نماینده انزلی هم به جای ایستادگی در برابر احداث این سد، به حمایت از همکار خود می پردازد، سکوت برای حفظ کرسی مدیرتی بهترین سیاست باشد! ولو آن که به قیمت نابودی تالاب انزلی تمام شود!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار