ليگ برتر كشتي فرنگي ايران
كشتي‌گيران تيم شهداي مدافع حرم قم با قبول دومين باخت خود در هفته نخست از دور برگشت لیگ برتر باشگاه‌های کشور از صدرنشيني نا اميد شدند.
کد خبر: ۶۵۹۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۴ 25 September 2018

به گزارش تابناک قم، دیدارهای هفته نخست از دور برگشت فصل 1397 لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های ایران در حالی به انجام رسید که ثبت دومین شکست در کارنامه تیم شهدای مدافع حرم قم این تیم را عملا از صدرنشینی در مرحله مقدماتی نا امید کرد.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی سازمان لیگ فدراسیون کشتی، تیم شهدای مدافع حرم قم در هفته نخست از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی ایران میزبان قوی‌ترین رقیب خود در گروه نخست مقدماتی یعنی بیمه رازی اردبیل بود اما در پایان با شکست از تشک خارج شد.

در این مسابقه که با حضور پرتعداد قمی‌های علاقمند به کشتی در خانه کشتی فجر مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه قم به انجام رسید، شاگردان روح‌الله میکائیلی در تیم شهدای مدافع حرم قم تلاش زیادی برای متوقف کردن حریف پرستاره خود داشتند اما در پایان با نتیجه 8 بر 2 شکست خوردند.

این مسابقه از نظر فنی امتیازی با حساب 32 بر 9 به نفع اردبیلی‌ها تمام شد تا این تیم با تحمیل دومین باخت این فصل به تیم شهدای مدافع حرم قم، صدرنشینی خود را در گروه نخست مقدماتی قطعی کند، ضمن اینکه نماینده کشتی قم برای صعود به عنوان تیم دوم باید از سد دیگر تیم حاضر در این گروه یعنی آنزان پاس ایذه بگذرد.

در مسابقه تیم‌های بیمه رازی اردبیل و شهدای مدافع حرم قم، در وزن 55 کیلوگرم رضا خدری از بیمه، در وزن 60 کیلوگرم رضا مردی از تیم شهدای مدافع حرم قم، وزن 63 کیلوگرم سامان عبدولی از بیمه و در وزن 67 کیلوگرم حامد تاب از بیمه به پیروزی رسیدند.

همچنین در وزن 72 کیلوگرم مهدی زیدوند از بیمه، وزن 77 کیلوگرم رسول گرمسیری از بیمه، وزن 82 کیلوگرم مهدی ابراهیمی از شهدای مدافع حرم قم، وزن 87 کیلوگرم رامین طاهری از بیمه، وزن 97 کیلوگرم علی اکبری حیدری از بیمه و وزن 130 کیلوگرم بهنام مهدی‌زاده از بیمه موفق به شکست حریف خود شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار