رئیس شورای شهر قم با تأکید بر اینکه در زمینه سرمایه‌گذاری در بلوار پیامبر اعظم(ص) موفق عمل‌نکرده‌ایم، گفت: یکی از دلایل این مسئله آماده نبودن زیرساخت‌ها است.
کد خبر: ۶۵۹۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۳ 25 September 2018

به گزارش تابناک قم، عبدالله جلالی با اشاره به اینکه با توجه به تک شهرستانی بودن استان قم بیشترین ظرفیت‌ها و منابع در اختیار شهرداری است، اظهار داشت: بیش از 80 اداره کل در استان قم داریم که مجموعه اعتبارات عمرانی این ارگان‌ها ده درصد شهرداری هم نمی‌شود، اما نیروهایشان چند برابر شهرداری است، در حالی که در برابر حجم مطالبات و خواسته‌هایی که در شهرداری وجود دارد این ارگان باید تلاشش این باشد که پول به دست آورده و خودش نیز هزینه کند.

رئیس شورای شهر قم با تأکید بر شفاف‌سازی در توافقات و سرمایه‌گذاری‌ها افزود: صرفه‌جویی در زمینه سرمایه‌گذاری‌ها یک نوع درآمد است، در شهرداری سخت پول به‌دست می‌آید اما راحت آن را خرج می‌کنیم، که باید دقت‌های لازم را در این زمینه داشت.

وی شفاف بودن با مردم را مورد تأکید قرار داد و گفت: درصورتی‌که هم با خودمان و هم با مردم صادق باشیم کارها پیش می‌رود و نمونه آن را می‌توان در مورد بلوار حضرت خدیجه(س) مشاهده کرد.

رئیس شورای شهر قم حوزه اختیارات مناطق را کم دانست و افزود: امروز استان قم یک مرکز ثقلی برای مدیریت شهری است، امروز همه نگاه‌ها به قم بوده و خوشبختانه این شهر در بخش‌های مختلف خوب عمل کرده است.

رئیس شورای شهر قم با تأکید بر اولویت‌بخشی شهرداری در اجرای پروژه‌های شهری در سال آینده ابراز کرد: مدیریت شهری نیاز به همدلی، اتحاد و مشارکت سایر دستگاه‌ها دارد که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

جلالی با تأکید بر اینکه در زمینه سرمایه‌گذاری در بلوار پیامبر اعظم(ص) موفق عمل‌نکرده‌ایم، خاطرنشان کرد: یکی از دلایل این مسئله آماده نبودن زیرساخت‌ها است، باید همه دستگاه‌های اجرایی ازجمله شهرداری پای‌کار بیایند تا با تأمین زیرساخت‌ها، سرمایه‌گذار حاضر به سرمایه‌گذاری شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار