دبیر سی‌امین جشنواره تئاتر استان ضمن معرفی نمایش‌های راه‌یافته به این جشنواره از تعیین تاریخ قطعی برگزاری دور دوم انتخابات انجمن هنرهای نمایشی نیز اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۹۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶ 24 September 2018
به گزارش تابناک : حمید شهرانی اظهار کرد: فراخوان سی‌امین جشنواره تئاتر استان اصفهان خردادماه جاری از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان منتشر شد و پس از پایان مهلت ارسال، 29 اثر به دبیرخانه جشنواره رسید.
 
وی افزود: فرایند بازبینی این نمایش‌ها توسط هیئت بازبین متشکل از حسن کریمی هسنیجه، پیمان کریمی و بنده از 21 تا 25 مردادماه انجام شد و بر همین اساس 12 نمایش که یکی از آن‌ها مشروط به بازبینی است به سی‌امین جشنواره تئاتر استان راه یافتند.
 
دبیر سی‌امین جشنواره تئاتر استان نام نمایش‌های راه‌یافته به جشنواره را چنین شرح داد: "افرا" به کارگردانی احسان جانمی از اصفهان، "سوته دلان" به کارگردانی امیر قیطاسی از نجف‌آباد، "مثل سوسوی فانوس آویخته" به کارگردانی پویان عطایی از اصفهان، "هنبوری" به کارگردانی احسان فاضلی از اصفهان، "استرالیا" به کارگردانی مهدی رضایی از کاشان، "حکایتی ناتمام برای دخترم مده آ" به کارگردانی سمیه سلیمی از زرین‌شهر، "چای تلخ" به کارگردانی هومن حیدری از شاهین‌شهر، "تئوری میس کال" به کارگردانی رهام بحیرایی از اصفهان، "سر میز شام" به کارگردانی محمدجواد صرامی از اصفهان، "حادثه در عمارت آقای میم-ف" به کارگردانی هادی عسکری از شاهین‌شهر، "وقتی همه دیواریم" به کارگردانی مهدی سه دهی از کاشان.
 
شهرانی ادامه داد: نمایش "کرگدن صورتی با گل‌های ریز قرمز" به کارگردانی امیر قاسمی از نجف‌آباد نیز به‌ صورت مشروط برای حضور در جشنواره پذیرفته‌شده است.
 
مدیر امورهنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم‌چنین از تعیین تاریخ قطعی برگزاری دور دوم انتخابات انجمن هنرهای نمایشی اصفهان خبر داد و گفت: این انتخابات عصر روز سه شنبه 10 مهرماه در هنرستان هنرهای زیبای پسران برگزار می‌شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار