هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال ایران شنبه و یکشنبه برگزار می‌شود و تیم فوتبال قشقایی شیراز در یکی از دیدارهای حساس با تیم آخر جدول بازی می‌کند.
کد خبر: ۶۵۷۵۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵ 21 September 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال ایران شنبه و یکشنبه برگزار می‌شود و تیم فوتبال قشقایی شیراز در یکی از دیدارهای حساس با تیم آخر جدول بازی می‌کند.

شهرداری ماهشهر که در فصل جاری با در اختیار گرفتن اسکلت اصلی آینده‌سازان برق جدید فارس، به دنبال تکرار نتایج خوب این تیم شیرازی بودند فصل خوبی را پشت سر نمی‌گذراد.

هدایت این تیم بر عهده داوود مهابادی است که سه مربی شیرازی را در کادر فنی خود جای داده است. سعید غلام‌زاده، احتشام ساسانی و محمد امین صنایع سه مربی فصل پیش برق جدید فارس هستند که در کنار مهابادی روی نیمکت شهرداری ماهشهر می‌نشینند.

در مقابل تیم قشقایی که با همین داوود مهابادی شروع کرده بود، حالا هدایت خود را در دستان ابراهیم طالبی می‌بیند که پس از اصغر اکبری و مهرداد شکاری چهارمین سرمربی قشقایی در فصل جاریست.

قشقایی‌ها از 4 بازی گذشته خود دو برد، یک تساوی و یک شکست به دست آورده‌اند که این تیم را با هفت امتیاز در رده 6 جدول قرار داده است.

شهرداری ماهشهر که هفته سوم را استراحت داشت هر سه بازی ابتدایی خود را باخته و با صفر امتیاز در رده آخر جدول قرار گرفته است. قشقایی در هفته اول در شیراز برابر مس کرمان شکست خورد، در هفته دوم در خانه ملوان انزلی به تساوی رسید، در هفته سوم پرسپولیس پاکدشت را در خانه از پیش رو برداشت و در هفته چهارم سیاه جامگان را درمشهد شکست داد.

تیم ماهشهری در هفته اول به مس کرمان باخته است، در هفته دوم در برابر اکسین و در هفته چهارم نیز از آلومینیوم اراک شکست خورده است.

دیدار دو تیم شنبه 31 شهریور ماه از ساعت 16 در ورزشگاه پارس برگزار می‌شود. این دیدار به نوعی دربی تیم شیرازی با شیرازی‌های تیم ماهشهر محسوب می‌شود که در بین بازیکنانشان نیز چند بازیکن شیرازی است.

قشقایی قرار است هفته آینده برابر فجر شهید سپاسی قرار بگیرد و این بازی سبب می‌شود با تجربه بیشتری برابر تیم زرد پوش فجر دربی را برگزار کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار