نایب رئیس هیئت تنیس روی میز قم ؛
نایب رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از عملکرد دختران پینگ پنگ باز قم در مسابقات هوپس کشور را موفقیت آمیز دانست.
کد خبر: ۶۵۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱ 17 September 2018

به گزارش تابناک قم،آزاده مهدوی اظهار داشت: مسابقات تنیس روی میز هوپس دختران ایران که شامل استعدادهای نونهال کشور است در سالن امام خمینی(ره) گرگان برگزار شد و تیم اعزامی قم به این مسابقات عملکردی امیدوار کننده داشت.

وی افزود: در این مسابقات زهرا رضاحاجی و سارا کراری با ۲ برد در گروه خود اول شدند و زهرا مصباحی و وانیا حبیب اللهی با یک برد و یک باخت در گروه خود دوم شدند که هر ۴ پینگ پنگ باز قمی به دور حذفی راه یافتند.

نایب رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: در مرحله حذفی زهرا رضاحاجی با بازی‌های درخشان توانست با ۲ برد به جمع ۱۶ نفر برتر کشور راه یابد و سارا کراری با پیروزی برابر حریف خود به جمع ۳۲ نفر رسید اما در مسابقه بعد مغلوب حریف خود از تهران شد.

مهدوی بیان داشت: زهرا مصباحی و وانیا حبیب اللهی نیز با شکست برابر حریفان خود از دور مسابقات حذف شدند اما بازی‌هایی امیدوار کننده از خود به نمایش گذاشتند. در نهایت زهرا رضاحاجی در مسابقات هوپس دختران کشور در گرگان با رتبه ششم به کار خود پایان و نوید تولد استعدادی جدید در تنیس روی میز دختران قم را داد.

وی عنوان کرد: همچنین در رنکینگ ملی تنیس روی میز نوجوانان و جوانان دختر کشور که به تازگی اعلام شده در رده نوجوانان با ۹۷۳ امتیاز و با ۵ پله صعود به رده سیزدهم صعود کرد و همین بازیکن در رده جوانان نیز با رنک ۴۲ کشور، نفر اول استان قم است.

وی تصریح کرد: دومین دوره مسابقات دسته یک تنیس روی میز بانوان استان قم روز شنبه ۳۱ شهریور در سالن شهید محمدی ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد و رده سنی این مسابقات آزاد است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار