کد خبر: ۶۵۵۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹ 14 September 2018
به گزارش خبرگزاری  تابناک از چیتاب همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور و استان در بخش کبگیان برگزار گردید.
حجت الاسلام وحدانی فر سخنران ویژه این همایش در روستاهای دروهان صالحان و شهر چیتاب، باتسلیت ایام ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین و فرارسیدن شهادت هفتادو دوتن ازیاران باوفایش با اشاره به فلسفه قیام امام حسین(ع) گفت: حسین بن علی علیه السلام با شجاعت در کردار ثابت کرد مرگ در راه حق ماندگاری شرافت از دست رفته بشریت را در مقابله باطاغوت هویدا می کند.
علی وحدانی فر بااشاره به لحظه به شهادت یاران حسین بن علی (ع)  گفت : با اینکه همه یاران امام علیه السلام در ظهر عاشورا شهید شدند اما در ده روز محرم هر روزی را بنام تعدادی معین کرده اند که بازگوی رسالت وفاداری یاران باوفایش است، ومظلومانه ترین شهید راهش طفل شش ماهه اش بود که به طور فجیعی توسط حرمله بن کامل به شهادت رسید.
حجت الاسلام وحدانی فر با اشاره به شهادت حضرت علی اصغر علیه اسلام افزود : تربیت صحیح فرزندان در بدو تولد با رعایت شئونات اسلامی آینده ای روشن برایش ببار می آورد و تحت تاثیر جو خانواده پخته و به بلوغ تربیتی خواهد رسید.
حجت الاسلام علی وحدانی فر تصریح کرد : رفتار ناصحیح و پرخاشگری در کانون گرم خانواده با تاثیر پذیری فرزندان آنها را درسطح جامعه ناخلف و پرخاشگر بار می آورد و باعث سرافکندگی والدین و مُخِلِ جامعه میشود که باید دقت کرد و مراقب بود.
وی با اشاره به نحوه تربیت فرزندان در خانواده و متعاقبا در جامعه بیان کرد : هرآنچه در خانواده از والدین سر میزند فرزندان تحت تاثیر آن بزرگ میشوند و نباید غیراز این انتظار داشت.
دکتر وحدانی فر با تشکر از حوزه خواهران حضرت فاطمه زهراء و ستاد نماز جمعه کبگیان در تهیه و تنظیم همایش شیرخوارگان حسینی در روستاهای دروهان ، صالحان ، و شهر چیتاب گفت : خدمت به امام حسین علیه السلام نعمت گرانبهائی است که خداوند بعنوان مُزد در سبد توشه آخرت به بندگان خود عطا می کند و خانم فرخی و بقیه خواهران عزیزی که در قالب حوزه خواهران ، آقایان فکوری و دادشاهی در دهیاری و فرماندهی پایگاه دروهان با ستاد نماز جمعه کبگیان در برگزاری چنین برنامه هایی زحمت می کشند قسمت برخورداری از این نعمت گرانبها نصیبشان گردید.
لازم به ذکر است همایش شیرخوارگان حسینی باشور و حرارت بی نظیر در کبگیان ۶سالیست با تدبیر امام جمعه کبگیان ، هرساله به همت حوزه خواهران و ستاد نماز جمعه در بخش و مرکز بخش با دعوت از مداحان متفاوت ، و سخنرانی و سینه زنی برگزار میگردد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار