کد خبر: ۶۵۴۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴ 11 September 2018

سرمربی تیم ملوان بندر انزلی می‌گوید تا این‌جای کار نتایج قابل قبولی را گرفتیم.

فرهاد پورغلامی، سرمربی تیم ملوان بندرانزلی در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط تیمش قبل از بازی با سپیدرود رشت در چارچوب رقابت‌های جام جذفی اظهار کرد: ما بعد از اتمام بازی لیگ، خودمان را برای مسابقه با سپیدرود رشت آماده ‌کردیم. ما در این بازی دو مصدوم داریم. مهدی دغاغله و دانیال ماهینی در این بازی ما را همراهی نمی‌کنند. شهریار مغانلو هم با نظر پزشکان معلوم می‌شود که می‌تواند بازی کند یا نه. این بازی از حساسیت خاصی برخوردار است. این حساسیت در سکوها هم قابل مشاهده است و در داخل زمین این حساسیت بیش‌تر است. ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذاریم. به هیچ عنوان بازی آسانی مقابل این تیم نداریم. سپیدرود یک مربی بسیار خوب و دوست‌داشتنی دارد. آقای کریمی از دوستان بسیار خوب من است. امیدوارم هر دو تیم بازی خوب و تماشاگر پسندی ارائه دهند و مردم از دیدن آن لذت ببرند.

او ادامه داد: ما اگر بخواهیم الویت بندی کنیم لیگ برای ما از اهمیت بیش‌تری برخوردار است. اما جام حذفی هم برای ما از درجه قابل توجهی از اهمیت برای ما برخوردارد است. این بازی هم حساسیت خاص خودش را دارد و مستثنی است. ما از چهار بازی هشت امتیاز گرفتیم. در شرایط عادی ما باید در جایگاه چهارم باشیم اما با شش امتیاز منفی کار خود را آغاز کردیم. ما تا این‌جای کار نتایج قابل قبولی را گرفتیم و تنها تیم لیگ یکی هستیم که باخت نداشته‌ایم.

پورغلامی در پایان خاطرنشان کرد: همه تلاش‌مان را می‌کنیم که هواداران خود را خوشحال کنیم. جا دارد که یک تشکر از هواداران کنم که در بازی با کارون اروند تشویق و حمایت‌شان را تا لحظه‌ی آخر از ما دریغ نکردند. ما برای این که بتوانیم در ادامه راه موفق باشیم و به رده‌های بالا صعود کنیم، نیاز به حمایت هواداران انزلی داریم که بتوانیم دست به دست هم موفق شویم و دست به کار بزرگی بزنیم و با تمام محدودیت‌ها بتوانیم به لیگ‌برتر صعود کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار