کد خبر: ۶۵۳۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۰ 10 September 2018

تابناک / فرمانده انتظامی رشت از وقوع یک فقره قتل زن ۶۷ ساله در این شهر خبر داد و گفت: شناسایی قاتل یا قاتلین توسط کارآگاهان پلیس آگاهی رشت در دست بررسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، ساعت ۱۵ بعدازظهر شنبه گزارشی مبنی بر فوت مشکوک یک زن میانسال در منطقه آج بیشه رشت به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی شد که بعداز دریافت این گزارش مأموران پلیس به محل مذکور اعزام شدند.

سرهنگ علی رمضانی در این باره اظهار کرد: ساعت ۱۵ بعدازظهر شنبه از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارشی مبنی بر مرگ مشکوک یک بانوی میانسال در منطقه آج بیشه بلوار امام رضا(ع) دریافت شد.

وی با اشاره به حضور رئیس کلانتری منطقه در محل مذکور پس از دریافت گزارش، افزود: پس از بررسی شواهد موجود در صحنه، وقوع قتل برای مأموران پلیس محرز شد.

فرمانده انتظامی رشت با بیان اینکه با وجود این شرایط پرونده مقدماتی برای این حادثه تشکیل شد، گفت: هماهنگی لازم نیز با بازپرس و کارآگاهان پلیس آگاهی صورت گرفته و آنها نیز در جریان امور قرار گرفته و اکنون موضوع در حال بررسی است.

وی با اشاره به کشف سرنخ هایی در صحنه جرم، خاطرنشان کرد: انتظار می رود در کوتاه ترین زمان بتوانیم قاتل یا قاتلین را شناسایی و دستگیر کنیم.

سرهنگ رمضانی با بیان اینکه فرد به قتل رسیده زنی میانسال با ۶۷ سال سن بوده که با پسر خود زندگی می کرد، ادامه داد: مقتول نیز به پزشکی قانونی تحویل داده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار