پس از انتشار این خبر اداره کل راه وشهرسازی استان ایلام به آن واکنش نشان داد وبا ارسال جوابیه ای خواستار انتشار آن در رسانه شد. لذا تابناک ایلام بر خود فرض می داند براساس قانون مطبوعات نسبت به انتشار آن مبادرت نماید
کد خبر: ۶۵۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹ 05 September 2018

تابناک ایلام روزگذشته در واکنش به سخنان مدیرکل راه وشهرسازی استان که مسیر ایلام مهران را 120کیلومتر اعلام کرده بود مبادرت به انتشار خبری با تیتر "آقاي مدير! كمي در ارايه داده ها دقت كنيد / ما بي خبريم يا جاده ايلام مهران كش آورده است؟!"نمود.

پس از انتشار این خبر اداره کل راه وشهرسازی استان ایلام به آن واکنش نشان داد وبا ارسال جوابیه ای خواستار انتشار آن در رسانه شد. لذا تابناک ایلام بر خود فرض می داند براساس قانون مطبوعات نسبت به انتشار این جوابیه به شرح ذیل مبادرت نماید:

بسمه تعالي

جناب آقاي اسدي

مديرمسئول محترم خبرگزاري تابناك استان ايلام

سلام عليكم

احتراما در پاسخ به مطلبي به عنوان ((آقاي مدير! كمي در ارايه داده ها دقت كنيد / ما بي خبريم يا جاده ايلام مهران كش آورده است؟!)) درج شده در آن سايت محترم به تاريخ 13/6/1397  به استحضار مي رساند طرح بزرگراه كرمانشاه – حميل- ايلام- مهران در سالهاي گذشته به تصويب رسيد و در قطعات مختلف اجرايي گرديد يا در حال اجرا است ، در استان ايلام اين مسير به قطعات مختلف تقسيم گرديد از جمله: سرابله- تقاطع كارخانه سيمان، تقاطع كارخانه سيمان – ميدان ارغوان ايلام، ميدان ارغوان – روستاي مهدي آباد(كنارگذر شرقي ايلام) ، روستاي مهدي آباد – تقاطع ماربره، تقاطع ماربره- صالح آباد، صالح آباد – تقاطع سد شهيد آل اسحاق، تقاطع سد شهيد آل اسحاق- ورودي شهر مهران، ورودي شهر مهران-  پايانه مرزي،  بدين ترتيب قراردادهاي احداث بزرگراه با پيمانكاران مختلف در اين قطعات منعقد شد و مسافت آنها در خصوص مطلب مذكور به شرح ذيل اعلام مي گردد:

ميدان ارغوان – روستاي مهدي آباد (كنارگذر شرقي ايلام)  10   كيلومتر  

روستاي مهدي آباد – تقاطع ماربره 10   كيلومتر 

تقاطع ماربره- صالح آباد 20   كيلومتر

صالح آباد – تقاطع سد شهيد آل اسحاق 41 كيلومتر

تقاطع سد شهيد آل اسحاق- ورودي شهر مهران 12 كيلومتر

ورودي شهر مهران تا پايانه مرزي مهران 27 كيلومتر (شامل كنار گذر هاي غربي  و جنوب غربي مهران و بزرگراه پل زائر تا پايانه مرزي)

لذا با توجه به تعريف محور حميل- ايلام- مهران مسئولين استان و راه وشهرسازي با توجه به معرفي قطعات هنگام بحث محور ايلام – مهران براي خلاصه شدن مطلب اشاره اي به ورودي ايلام تا پايانه مرزي مهران نداشته و كلمه ايلام به مهران را به كار برده اند و هيچگونه قصدي بر اضافه نمودن آمار و ارقام نداشته چرا كه بحث مسافت امري بديهي وقابل اندازه گيري است.

لذا از آن رسانه محترم  با سابقه و خوش نام و مدير مسئول محترم و با تجربه آن انتظار مي رود با درج جوابيه اين اداره كل نسبت به تنوير افكار عمومي اقدام نمايند .

با تشكر

روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي استان ايلام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار