تابناک / استفاده از کلمات و جملاتی به دور از احترام همچون آویزان، یاوه گو، «در این حد نیست» و … در یک مکان مقدس خطاب به مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران در حالی اتفاق افتاده که نماینده لاهیجان همیشه مدعی اخلاق مداری بوده است!
کد خبر: ۶۴۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶ 30 August 2018

تابناک / استفاده از کلمات و جملاتی به دور از احترام همچون آویزان، یاوه گو، «در این حد نیست» و … در یک مکان مقدس خطاب به مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران در حالی اتفاق افتاده که نماینده لاهیجان همیشه مدعی اخلاق مداری بوده است!

 ذبیح نیکفر لیالستانی نماینده مدعی اخلاق مداری مردم شریف شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل روز گذشته در مسجد بیگم آباد لاهیجان با بی‌احترامی به مسئولین ارشد شهرستان اظهار داشت: «آیا مجلس حق این را دارد که سؤال بپرسد یا ندارد؟ چطور است که یک مسئول شهرستانی که خودش هنوز آویزان و بلاتکلیف هست در ماه مبارک رمضان روزه خود را خراب کند صبح تا غروب در تهران بماند که از نماینده بخواهد تا امضاء خود را پس بگیرد که سؤال نشود!! اگر بخواهیم امضایمان را پس بگیرم هم آن مسئول شهرستانی در این حد نیست که بگوید . بهتر بود جای این کارها به مشکلات مردم پرداخته می‌شد و فکری برای حل مشکلات مردم می‌کردند. جلسه روز شنبه هم همین را گفتم که برخی در فضای مجازی گفتند جواب دندان‌شکن یک مسئول شهرستانی !! والا ما تا حالا ندیدم کسی حرف حق بزند دندانش بشکند ولی یاوه‌گویان را دیدیم .» /ابریشم

استفاده از کلمات و جملاتی به‌دوراز احترام همچون آویزان، یاوه‌گو، «در این حد نیست» و … در یک مکان مقدس خطاب به مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران در حالی اتفاق افتاده که او همیشه مدعی اخلاق‌مداری بوده است!

البته دلیل عصبانیت‌های اخیر نیکفر را می‌توان در حجم انتقادات بسیار زیاد از او در روزهای اخیر و مواضع محکم فرماندار در اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید دید.

نیکفر در شرایطی همواره این‌طور وانمود می‌کند که طرح سؤال او از رئیس‌جمهور سیاسی نبوده و به معنای مخالفت با دولت نیست که همگان می‌دانند او نماینده‌ای نزدیک به جبهه پایداری است و یکی از فعالین اصلی ستاد انتخاباتی کاندیدا اصولگرایان بوده و ماجرای چهارپایه گذاشتن او در ستاد انتخاباتی رئیسی و سخنانش نیز گواهی براین ادعاست.

او در شرایطی سخن از مشکلات مردم به زبان می آورد که عمده کارهای او برای رفع این مشکلات به تصاویر دورهمی ها، بازدیدها و نامه نگاری های شاید نه چندان پر ثمر ختم می شود و جالب توجه آنکه همواره جای تعاملات بر طبل اختلافات کوبیده و می شود! در حالی که تعاملات لازم و قانونی از جانب دولت همواره با او وجود داشته است اما او …

بامردم/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار