در احکامی جداگانه؛
تابناک / طی حکمی از سوی سرپرست فرمانداری لاهیجان، علیرضا پرندوش به عنوان مشاور رسانه‌ای این فرمانداری منصوب شد.
کد خبر: ۶۴۹۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰ 30 August 2018

 

سردبیر «بامردم» مشاور رسانه‌ای فرمانداری لاهیجان شد

 

تابناک / طی حکمی از سوی سرپرست فرمانداری لاهیجان، علیرضا پرندوش به عنوان مشاور رسانه‌ای این فرمانداری منصوب شد.

 

ظهر روز گذشته امیر جانبازی سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان طی حکمی علیرضا پرندوش را به عنوان مشاور رسانه‌ای فرمانداری لاهیجان منصوب کرد.

در بخشی از حکم امیر جانبازی خطاب به علیرضا پرندوش آمده است:

نظر به شایستگی، تعهد و توانمندی جنابعالی، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان مشاور رسانه‌ای فرمانداری شهرستان لاهیجان منصوب می‌شوید. امید است در سایه الطاف خداوند بزرگ با تعامل و همکاری سایر اصحاب رسانه در اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید پیروز و پایدار باشید.

گفتنی است علیرضا پرندوش دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت گرایش تجارت الکترونیک و از فعالان شناخته شده فرهنگی و رسانه ای استان است که در کارنامه کاری وی همکاری با خبرگزاری های مطرح کشور، پایگاه های خبری استان، روابط عمومی چند دستگاه و سردبیری خبرآنلاین گیلان، پایگاه خبری بامردم، پایگاه خبری گویا و در سوابق علمی و تخصصی او نیز ده ها رتبه ملی و بین المللی در حوزه های مختلف دیده می شود.

علیرضا پرندوش همچنین در انتخابات سال ۹۶ ریاست جمهوری، معاونت دانشجویی ستاد تبلیغاتی دکتر روحانی در شهرستان لاهیجان را عهده دار بود.

 

 

سردبیر ” گیل و دیلم “ ، مشاور فرهنگی فرمانداری لاهیجان شد

 

طی حکمی از سوی سرپرست فرمانداری لاهیجان، سید امیر اردوان میرحیدری به عنوان مشاور فرهنگی این فرمانداری منصوب شد.

 

 

ظهر روز گذشته امیر جانبازی سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان طی حکمی سید امیر اردوان میرحیدری را به عنوان مشاور فرهنگی فرمانداری لاهیجان منصوب کرد.

در بخشی از حکم امیر جانبازی خطاب به ایشان آمده است:

نظر به شایستگی، تعهد و توانمندی جنابعالی، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان مشاور فرهنگی فرمانداری شهرستان لاهیجان منصوب می‌شوید. امید است در سایه الطاف خداوند بزرگ با تعامل و همکاری سایر فعالین فرهنگی و هنری، در اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید پیروز و پایدار باشید.

گفتنی است سید امیر اردوان میرحیدری دانش آموخته کارشناسی حقوق و دانشجوی کارشناسی ارشد این رشته و از فعالان شناخته شده سیاسی ، فرهنگی استان است که سردبیری پایگاه خبری تحلیلی گیل و دیلم را نیز بر عهده دارد . میرحیدری از جمله فعالان سیاسی است که در حوزه ی فرهنگ و نیز ، شاعری ، دستی بر قلم دارد.

سید امیر اردوان میرحیدری همچنین در انتخابات سال ۹۲ از فعالین اصلی ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی در شهرستان لاهیجان و در سال ۹۶ ، مسئولیت کمیته وکلای جوان ستاد جوانان دکتر حسن روحانی در استان گیلان به ریاست سارنگ حسن پور را بر عهده داشت .

 

گفتنی است در ادامه نیز طی حکمی از سوی سرپرست فرمانداری لاهیجان، سید علیرضا اقبالیان به عنوان مشاور جوان این فرمانداری منصوب شد که بدین ترتیب علی بزرگ بشر، رییس ستاد سال 92 دکتر روحانی در لاهیجان و همچنین رییس ستاد مردمی رییس جمهور در سال 96 از سمت مشاور جوان کنار گذاشته شد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار