معان فرهنگی سپاه لارستان در تشریح برنامه‌های ایام دهه ولایت و امامت این شهرستان از اطعام ۱۴ هزار نفری مسلمانان شیعه و سنی به‌مناسبت عید سعید غدیر خبر داد.
کد خبر: ۶۴۹۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ 29 August 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا: امین دلخسته، معاون فرهنگی سپاه لارستان در گفت‌وگو با ایكنا از فارس با بیان اینكه در ایام دهه ولایت و امامت برنامه‌های متنوعی به‌همت این ناحیه از سپاه در مناطق تلفیقی و جنوب استان فارس برگزار شده و می‌شود، گفت: در عید سعید قربان، طرح «هر مسجد یك قربانی»‌ در این شهرستان اجرا شد و طی آن بیش از ۵۰۰ كیلو گوشت قربانی در میان نیازمندان محلات و روستاهای محروم توزیع شد.
وی افزود: اطعام ۱۴ هزار نفری مسلمانان شیعه و سنی در مناطق تلفیقی به‌مناسبت عید سعید غدیر خم و طی دو روز یعنی روزهای ۸ و ۹ شهریورماه از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.
دلخسته همچنین از توزیع ۶۰ بسته ارزاق بین سادات نیازمند و مستضعف در سطح شهرستان لارستان خبر داد و گفت: جشن بزرگ عید غدیر امشب در میدان امام خمینی(ره) شهرستان لارستان برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی سپاه لارستان گفت: همچنین برای نخستین‌بار در كشور جشن تولد ۲۵ شهید متولد شهریورماه با هدف جمع‌آوری هدایا برای كمك به نیازمندان در این شهرستان به‌مناسبت عید سعید غدیر برگزار خواهد شد.
وی اجرای طرح ابتكاری «همسایه سلام» در سطح مساجد شهر لارستان و محتوای نامه‌ای از سوی مسجد برای اهالی محله جهت حضور در مسجد،‌ برپایی ایستگاه صلواتی، مسابقات فرهنگی و غیره از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این ایام برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار