تابناک / آقای نیکفر نماینده مردم شریف شهرستان‌های لاهیجان سیاهکل، بیش از دو سال از دوره نمایندگی شما گذشته است و تنها یک سال و اندی فرصت باقی است، اتفاقاً مردم از شما انتظار دارند داد بزنید، فریاد بزنید و اقدامات خود را در صورت وجود داشتن اعلام کنید! بگویید برای شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل چه‌کار کرده‌اید، قول می‌دهیم اولین منتشرکننده آن باشیم!
کد خبر: ۶۴۷۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۶ 26 August 2018

تابناک / آقای نیکفر نماینده مردم شریف شهرستان‌های لاهیجان سیاهکل، بیش از دو سال از دوره نمایندگی شما گذشته است و تنها یک سال و اندی فرصت باقی است، اتفاقاً مردم از شما انتظار دارند داد بزنید، فریاد بزنید و اقدامات خود را در صورت وجود داشتن اعلام کنید! بگویید برای شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل چه‌کار کرده‌اید، قول می‌دهیم اولین منتشرکننده آن باشیم!

ذبیح نیکفر لیالستانی نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در حالی صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان لاهیجان از نادیده گرفته شدن اقدامات خود گلایه کرد و گفت: خدمات نماینده در شهرستان دیده نمی‌شود (اینجا بخوانید) که بیشترین موارد کانال اطلاع‌رسانی خود او را نیز فقط تصاویری از بازدیدها و حضورها از قطعی برق‌گرفته تا یادواره شهدا و … و همچنین چند مصاحبه و چند نامه‌نگاری تشکیل می‌دهند و در واقع عملکرد او نامشخص است!

نیکفر که همچنان خود را در فضای رقابت انتخاباتی می‌بیند و همچنان به گذشته و عملکردهای نمایندگان پیشین متوسل می‌شود در حالی این ادعا را مطرح کرد «تا دو سال پیش هر کاری در شهرستان می‌شد می‌گفتند نماینده انجام داده، انجام هم نمی‌دادند می‌گفتند ما انجام دادیم الآن می‌خواهند بگویند نماینده دستی در آتش ندارد.» که هیچ عملکرد مشخص و شفافی از او در دسترس نیست و آن‌قدر حواشی، گاف و ضعف‌های او و اطرافیانش زیاد بوده که اگر عملکردی نیز وجود داشته به چشم نیامده!

جالب‌توجه آنکه نیکفر جای بیان عملکردهای خود همچنان در بسیاری از سخنانش حرف از گذشته می‌زند، بسیاری از تحلیلگران این اقدام او را به دلیل نداشتن عملکردی قابل‌قبول می‌دانند و معتقدند این‌گونه کارها تا پایان دوره نمایندگی وی ادامه خواهد داشت.

عملکردها و اقدامات نماینده لاهیجان و سیاهکل در بعضی موارد آن‌قدر قابل‌تأمل بوده که حتی صدای فرمانداران و شهرداران حوزه انتخابیه‌اش را نیز درآورده است.

در کنار آن نیکفر در طول این مدت به خاطر اظهارات، اقدامات و برخی گاف های عجیب همواره یکی از سوژه‌های رسانه‌ها بوده است! از موکت پهن کردن جلوی اداره کل برای تغییر رئیس یک اداره شهرستانی و انتشار نامه به‌اصطلاح محرمانه او برای تغییر رئیس اداره گرفته تا فستیوالی از تکذیب‌ها و واکنش‌ها به سخنرانی او در نماز جمعه ازجمله مواردی است که گاها به تیتر یک رسانه‌های کشوری نیز تبدیل‌شده است!

آقای نیکفر نماینده مردم شریف شهرستان‌های لاهیجان سیاهکل، بیش از دو سال از دوره نمایندگی شما گذشته است و تنها یک سال و اندی فرصت باقی است، اتفاقاً مردم از شما انتظار دارند داد بزنید، فریاد بزنید و اقدامات خود را در صورت وجود داشتن اعلام کنید! بگویید برای شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل چه‌کار کرده‌اید، قول می‌دهیم اولین منتشرکننده آن باشیم!

 

نماینده محترم عملکرد دستگاه‌های اجرایی را ببینند

 

سرپرست فرمانداری لاهیجان نیز خطاب به نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان گفت: بیش از ۱۵۵ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف هزینه شد تا شاهد توسعه و پیشرفت شهرستان باشیم تا شعارها را تبدیل به عمل کنیم و انتظار ما این است که نماینده محترم مردم لاهیجان عملکرد دستگاه‌های اجرایی را که در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید می‌باشد را ببینند.

 

 

مهندس جانبازی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان گفت: مجموعه مدیریتی شهرستان در هفته دولت سیاست‌های دولت و عملکرد دستگاه خود را شفاف با مردم از طبق رسانه‌ها در میان بگذارند.

وی افزود: در هفته دولت در شهرستان ۲۳۵ پروژه کوچک، متوسط و بزرگ بااعتبار ۱۵۵ میلیارد تومان با بیش از ۲۵۰۰ فرصت شغلی دائم و غیرمستقیم ایجاد شد که ازنظر اعتباری نسبت به سال گذشته ۹۶ درصد و ازنظر تعداد پروژه ۴۴درصد و ازنظر فرصت شغلی ۳۲درصد افزایش داشتیم.

جانبازی اضافه کرد: با توجه به پیگیری دکتر سالاری استاندار محترم مبنی بر ایجاد اشتغال در سطح استان، ۲۱میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان در قالب اشتغال روستایی به شهرستان لاهیجان تخصیص داده شد که تا امروز بیش از ۱۰۰میلیارد تومان متقاضی در حوزه طرح تکاپو، فراگیر و بومگردی داریم که پس از بررسی در کمیته‌های فنی شهرستان و استان ۶۰میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، گردشگری، بهداشتی و … جهت پرداخت به بانک‌های عامل معرفی گردید که به ۳۰۰طرح اعتباری بالغ‌بر ۸میلیارد و ۱۳۳ میلیون پرداخت شد.

سرپرست فرمانداری لاهیجان خطاب به نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان گفت: بیش از ۱۵۵ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف هزینه شد تا شاهد توسعه و پیشرفت شهرستان باشیم تا شعارها را تبدیل به عمل کنیم و انتظار ما این است که نماینده محترم مردم لاهیجان عملکرد دستگاه‌های اجرایی را که در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید می‌باشد را ببینند.

وی ادامه داد: مدیریت شهرستانی به جد پیگیر پروژه‌هایی مثل پروژه میدان گیل و مجتمع فرهنگی می‌باشد اما پیشبرد این پروژه‌ها بااعتبار محدود شهرستانی و استانی غیرممکن است و نماینده محترم باید از ظرفیت ملی خود برای جذب منابع استفاده نمایند.

مقام عالی دولت در شهرستان گفت: اگر پروژه‌ای احداث می‌شود صرفاً جهت رفع نیاز مردم عزیز است و دستگاه‌ها برای افتتاح پروژه‌ها باید از مردم دعوت نمایند.

مهندس امیر جانبازی در پایان افزود: میزان اعتبار شهرستان از محل تملک و دارایی‌ها سال ۹۷، ۳۰میلیارد و ۵۳۴میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از منابع استانی، ۳درصد نفت و گاز و جزء ۱۸ می‌باشد که انتظار می‌رود پس از تصویب دستگاه‌ها جهت اخذ موافقت‌نامه و تخصیص پیگیری نمایند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار