فرماندار لنگرود خبر داد؛
تابناک / امام جمعه لنگرود وجدان کاری را یکی از اصول اخلاقی در اخلاق اداری عنوان و تصریح کرد: وجدان کاری به انسان نشاط، استحکام و استقامت می‌دهد و موجب می‌شود که بساط بهشتی در اداره پهن شود.
کد خبر: ۶۴۷۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۱ 26 August 2018

تابناک / امام جمعه لنگرود وجدان کاری را یکی از اصول اخلاقی در اخلاق اداری عنوان و تصریح کرد: وجدان کاری به انسان نشاط، استحکام و استقامت می‌دهد و موجب می‌شود که بساط بهشتی در اداره پهن شود.

حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی، امام جمعه لنگرود امروز(۳ شهریور) در دیدار با مسئولان شهرستان به مناسبت هفته دولت با بیان اینکه در هفته دولت، عملکرد کارکنان و روسای ادارات بررسی می‌شود، گفت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا کارهای روزمره ما را از شاخصه‌های دولت اسلامی دور نکند و سبک زندگی اسلامی و مدیریت اسلامی در این هفته برجسته و کارآمدی دولت و نظام جمهوری اسلامی بازخوانی می‌شود که این امر نشان دهنده روند رو به رشد و اعتلای دولت اسلامی است.

 

وی وجدان کاری را یکی از اصول اخلاقی در اخلاق اداری عنوان و تصریح کرد: وجدان کاری به انسان نشاط، استحکام و استقامت می‌دهد و موجب می‌شود که بساط بهشتی در اداره پهن شود.

 

امام جمعه لنگرود ادامه داد: برای رسیدن به بساط بهشتی باید ابتدا از درون خود شروع کنیم و در اوج کار یاد خدا فراموش نشود، ارتباط با خدا وجدان کاری است.

 

حجت الاسلام سلیمانی تاکید کرد: با توجه به اوضاع و احوال کشور و تحریم‌ها که سعی می‌کنند مردم را از مسئولین دور کنند باید در چنین شرایطی مردم را دریابیم و در این شرایط سخت صبر، خویشتن‌داری و تلاش کنیم.

 

روح حاکم بر هفته دولت ارتباط مدیران با مردم است

سید رضا جوادپور، فرماندار لنگرود نیز در این دیدار گفت: بر اساس یک سنت حسنه قدیمی در آغاز هفته دولت دیدار با امام جمعه در رئوس برنامه‌هاست که پیام عمقی این کار این است که در مسیر خدمت عنصر اصلی روحانیت را همواره به یاد داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه از سال ۹۳ تا کنون(در هفته های دولت ۵ ساله دولت تدبیر و امید) در شهرستان لنگرود ۷۴۰ پروژه با اعتبار ۱۹۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسید، تصریح کرد: در هفته دولت امسال ۱۹۰ پروژه با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

 

فرماندار لنگرود ادامه داد: بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی نیز در شهرستان در حال انجام است که دهکده ساحلی چاف با مشارکت سازمان تامین اجتماعی و بندر چاف و چمخاله با اعتبار بیش از ۵۶ میلیارد تومان از جمله پروژه‌های بزرگ در شهرستان است.

 

جوادپور با تاکید بر اینکه روح حاکم بر هفته دولت ارتباط با مردم است، اظهار کرد: مهم‌ترین راه ارتباطی مدیران با مردم شنود موثر است.

 

فرماندار لنگرود با بیان اینکه سبک زندگی شهیدان رجایی و باهنر باید الگوی ما باشد، خاطرنشان کرد: در هفته دولت باید یادآوری جنایت منافقین، تجلیل از عنصر خدمت و خادمان و موضوع اطلاع رسانی مورد توجه قرار گیرد و در این شرایط خاص مدیران با رسانه‌ها و مطبوعات ارتباط بیشتری داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار