خانواده این گردشگر با حضور در منزل جوان چیتابی،ضمن تشکر از وی یک دستگاه خودرو به پاس ایثارش به این بسیجی اهداء کردند که وی آن را رد کرد.
کد خبر: ۶۴۷۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹ 25 August 2018
به گزارش خبرگزاری تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب  دختر جوان شیرازی که به همراه خانواده خود به چیتاب و مناطق دیدنی آن سفر کرده بود هنگام شنا در رودخانه سـد چیتاب در حال غرق شدن بود که توسط یکی از جوانان شهرچیتاب از مرگ حتمی نجات یافت. 
بنابراین گزارش دختر جوانی که به علت ذوق زدگی در این منطقه زیبا وعدم رعایت مسائل ایمنی و نداشتن مهارت در شنا ،در حال غرق شدن بود  توسط حامد پارسه یکی از بسیجیان گردان۴۸۹امام رضا و عضو ستاد نمازجمعه شهرچیتاب، از مرگ حتمی نجات یافت.
 
هدیه خودرو به جوان کهگیلویه و بویراحمدی برای نجات یک دختر شیرازی +جزئیات

حامد پارسه درگفتگو با خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقتی بصورت سرزده بالباس فرم بسیجی بعداز اتمام نماز عبادی سیاسی جمعه برای سرکشی به منطقه رفته بودم همه میهمانان در شادی خود مشغول آب تنی بودند که ناگهان متوجه شدم دختر جوانی بافاصله گرفتن از قایق خانوادگی خود بدون اطلاع خانواده درآب دست وپا میزند وچون فاصله تقریبا دور بود ودر شلوغی و هیاهو کسی صدایش را نمی شنید با بالان رفتن از صخره ها و بالباس فرم خود بدون اندکی درنگ باشیرجه به عمق آب وی را از مرگ حتمی نجات دادم.
لازم به ذکراست خانواده این گردشگر با حضور در منزل جوان چیتابی،ضمن تشکر از وی یک دستگاه خودرو به پاس ایثارش به این بسیجی اهداء کرده که وی ضمن رد درخواست ان خانواده شیرازی،اعلام کرد که اولا نجات جان هم نوع وظیفه ذاتی هر انسانی است و بنده بدون هیچ چشم داشتی اقدام به انجام این کار نمودم در ثانی مردم این خطه به انسانهایی میهمان نواز وایثار گر معروفند که وجود بابرکت دکتر وحدانی فر امام جمعه عزیز و محبوبمان عزم راسخ همه مارا در اهتمام به امنیت مردم باحفظ شئونات اسلامی درکنار تفریح سالم جدی تر کرده است وانشالله خداوند چنین نعمتی را از ما ومردم ما نگیرد. 
گفتنی است: نظیر چنین ایثارهایی قبلا  توسط بسیجیانی مانند: سعیدفرزامی، آرش چربگو،حامد خوشزاد،کمیل صمصامی،معین پورذاکری،حمید جوادی کیاو. . . . مانع غرق شدن تعدادی مسافر شده بود. 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد این اتفاق در حالی برای چندمین بار رخ می دهد، که لزوم ایجاد زیر ساخت گردشگری و رعایت کلیه اصول در زمینه جذب گردشگر بارها و بارها گوشزد شده است و نیاز به رعایت همه اصول اعم از شئونات اسلامی و موارد ایمنی  و زیر ساختی باید در جذب گردشگر مد نظر قرار گیرد٫.
لازم به ذکر است منطقه هایی چون سد انحرافی و رودخانه کورکی،امامزاده عبدالله چیتاب، از مناطق تفریحی زیارتی، وبیشه زارهای صالحان و دروهان نقاره خانه از توابع چیتاب که علی رغم نبود امکانات هرساله پذیرای انبوه مسافر و گردشگران استانی و همجواراست.
یوردهای قدیمی چتاب مانند: خمکی،گندمکش، خدیجه مُردَی پهنای کی شیخی، سیسه زار، گاوخوس، هفت برارون و. . .نمونه مناطق بومگردی چیتابند که به همت مسئولان امر نیاز به امکانات حفاری چشمه های پر آب تخریب شده دارند٫. 
اسماعیل رسام مسئول روابط عمومی بخشداری کبگیان می گوید: مسئولان گردشگری علی رغم تلاش فراوان در توسعه مناطق گردشگری بدانند چیتاب نگین گردشگری استان همچنان بهشت بی امکانات است.
رسام افزود: گرچه باتدبیر امام جمعه بخشدار،وشورای شهر امنیت مردم توسط پاسگاه و بسیجیان وسپاه پاسداران ۱۰۰درصدتضمین است وحتی خارج از تلاش عزیزان این منطقه هم از امنیت نسبی برخوردار است اما هم عزیزان در سازمان گردشگری نجات غریق و هم بزرگواران درستاد امر به معروف ونهی از منکر بامدیریت خود، رسمیت بیشتری به این مکان های شلوغ و توریستی بدهند!.

بند انحرافی چیتاب که از روستای جوزار به سمت روستاهای چم سوخته، سی لارستان ، محمدأباد، مناطق شالیزاری این روستاها و روستاهای صالحان بلوط کاروان نقاره خانه ازتوابع چیتاب را آبیاری می کند درمسیر خود منظره زیبا وچشم نوازی را ایجاد کرده که در اواسط بهار تا آخر تابستان پذیرای مسافران وگردشگرهای انبوه استانی وشهرداری است.
اما علی رغم تلاش امام جمعه باهمکاری بخشدار وشورای شهر همچنان این منطقه زیبا به بهشتی بی امکانات شبیه است و مسافران از نبود امکانات اولیه، مانند سرویس های بهداشتی، دکه های خرید مواد خوراکی نزدیک به محل اسکان و. . . .رنج میبرند. 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
وای خدا چرا ماشین رو رد کرد آخه |:
ملاعطا
|
United Arab Emirates
|
۰۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
بابا این بنده خدا این قدر وضع مالیش خوب بود که برای انعام این جوان خودرو آورده بود خدایی الکی تحویلش نگرفتی بخت بوام ما که کاریت نداریم ولی این را از من بدان اگر سیر پشیمان نشدی آنوقت هر چه دلت خواست بگو بعدا پشیمانی دیگر سودی ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
البته میتونست درخوست ازدواج هم بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
درود بر ان خانواده قدر شناس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
بله آنهایی که دنیا صفت ودنیاپرست هستندمیگویندچرانگرفت؟ وپشیمان خواهدشد، امااهل ایمان اعتقاددارندپاداشی که خداونددرقیامت به این جوان بسیجی خواهددادقابل مقایسه باهمه ماشینهای مدل بالا نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
بله بله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
اگر این فرد واقعاٌ بسیجی بود که آن دختر را نجات نمی‌داد. آخه بسیجی‌ها تا یک دختر می‌بینند، حتی شده از پنجره بپرنند اینکار را می‌کنند چه برسه به اینکه بپرنند توی آبی که یک دختر توی آن است! این فرد ناجی، صرفاً یک خداشناس بود، همین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
احسنت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
ناشناس 16:04 ببند دهنتو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار