مثبت یک انتصاب و یک پیام از مسعود کاظمی؛
دبیر شورای سیاستگذاری جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان گفت: امسال استقبال از جشنواره بیشتر از سال های گذشته بود و نمایش ها نیز با کمیت و کیفیت بهتری نسبت به دوره های قبل برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸ 24 August 2018

 

سرپرست معاونت اداری شهرداری لاهیجان منصوب شد

 
تابناک / طی حکمی از سوی شهردار لاهیجان، سرپرست معاونت اداری شهرداری لاهیجان منصوب شد.
 
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان با صدور حکمی، غلامرضا دخت محمدی را به عنوان سرپرست معاونت اداری شهرداری منصوب کرد.
 
پیش از این بهرام محسنیان مسئولیت امور اداری را همزمان با کارگزینی برعهده داشت و همچنان به عنوان مسئول امور کارگزینی فعالیت خواهد کرد.
 
غلامرضا دخت محمدی سابقه مسئولیت امور ساختمانی و فنی و دبیری کمیسیونهای ماده صد شهرداری را برعهده داشت.
 
مراسم معارفه سرپرست جدید معاونت اداری شهرداری لاهیجان با حضور علیرضا گنجه خسروی قائم مقام شهردار لاهیجان و جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد.
 

 

شهردار لاهیجان با صدور پیامی در گذشت پدر استاندار گیلان را تسلیت گفت


در پی در گذشت پدر دکتر سالاری استاندار گیلان،پیام تسلیتی از سوی مسعود کاظمی شهردار لاهیجان صادر شد.


جناب آقای دکتر سالاری
استاندار محترم گیلان


با نهایت تاثر در گذشت پدر گرامیتان را به جنابعالی تسلیت عرض نموده برای آن مرحوم از درگاه الهی علو درجات برای جنابعالی و بازماندگان از خداوند متعال صبر و شکیبا مسالت می نمایم.


مسعود کاظمی
شهردار لاهیجان

 

لاهیجان آماده برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی شهروند است


رییس اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری لاهیجان از آمادگی کامل این شهر برای برگزاری نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند خبر داد.


شاهین جهانگیربلورچیان در گفت و گویی افزود: نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان از روز ۲۹ مرداد در شهر لاهیجان آغاز خواهد شد و در روز یک شهریور این جشنواره با معرفی برترین ها به کار خود پایان خواهد داد.
وی اضافه کرد: نام لاهیجان همواره با بهترین ها و اولین ها همراه بوده و مردم این شهر با فرهنگ غنی خود برگ های طلائی بسیاری را به نام لاهیجان در تاریخ ثبت کرده اند.
جهانگیربلورچیان اظهار کرد: لاهیجان پایتخت چای و شهر نمونه گردشگری طبیعی و تاریخی ایران است که اعتقادات مذهبی مردم این دیار در کنار فرهنگ بالای شهروندان آن باعث برجسته شدن لاهیجان شده است .
مدیر روابط عمومی و ارتباطات جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان افزود: وقتی ۹ سال پیش گروهی از دلسوزان فرهنگ و هنر با پیشنهاد شورای اسلامی شهر و شهرداری لاهیجان با همراهی چند گروه نمایش شهر برای اجرای جشن نمایش خیابانی برای همشهریان خود به میدان آمدند همان یک دور برگزاری این جشن کافی بود تا از این امتحان موفق بیرون آمده و از سال دوم این جشنواره توسط شهرداری و با پشتیبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و مرکز هنرهای نمایشی کشور به صورت استانی برگزار شود.
وی اضافه کرد: در سال سوم این جشنواره با حضور سایر استانهای کشور و یک گروه میهمان از کشور تاجیکستان برگزار شد و اکنون پس از ۹ سال جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان به عنوان یک قطب در کشور مطرح شده است.
جهانگیربلورچیان گفت: لاهیجان شهری فرهنگی در استان گیلان است و برای برگزاری این رویداد همه مسولان ارشد شهرستان، اعضای شورای تأمین و به خصوص نیروهای زحمتکش انتظامی به کمک مدیریت شهری و اداره کل فرهنگ و ارشاد و مرکز هنرهای نمایشی می آیند تا دست به دست هم داده و جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با بهترین شرایط و کیفیت برگزار شود.
رییس اداره ارتباطات و امور بین ملل شهرداری لاهیجان افزود: پرچم های نارنجی در سطح شهر لاهیجان با صدای کاروان جشنواره تئاتر و حضور هنرمندان پرتلاش عرصه نمایش بیانگر اتفاقی فرهنگی در این شهر دارد و مردمان دیار چای و ابریشم و بامبو در شهر غنوده در بوته های چای به استقبال نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند می روند.

 

جلسه هماهنگی ستاد اجرایی جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان برگزار شد

 

جلسه هماهنگی ستاد اجرایی نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان، این جلسه با حضور اعضای ستاد اجرایی و جواد عزتی از هنرمندان مطرح کشور و داور این جشنواره در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.

محمد علی صادق حسنی دبیر اجرایی جشنواره تئاتر خیابانی شهروند در این جلسه ضمن قدردانی از همکاری و تلاش شهردار و مدیران شهرداری لاهیجان برای برگزاری مطلوب این جشنواره گفت: امسال ۲۲ کار از۱۰ استان کشور در مدت ۳ روز با ۹۰ اجرا در جشنواره حضور دارند.

وی گزارشی از فعالیت های دبیرخانه جشنواره در این جلسه ارائه کرد.

جواد نجار تمیزکار، سخنگوی شورای اسلامی شهر و دبیر شورای سیاست گذاری جشنواره هم از فعالیت ها و عملکرد دبیر اجرایی جشنواره قدردانی کرد و افزود: امسال با حمایت های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش اعضای دبیرخانه و اعضای ستاد اجرایی تدابیر لازم برای برگزاری مطلوب جشنواره تئاتر خیابانی شهروند اندیشیده شده است.

وی اضافه کرد: نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با حرکت کارناوال در ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۹ مرداد از محل بوستان هنر با حضور گروههای نمایشی آغاز خواهد شد.

جواد عزتی داور بخش نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند نیز در این جلسه گفت : وقتی شور و حرکت این جمع را برای برگزاری جشنواره می بینم خود من هم به وجد می آیم و امیدوارم که شاهد جشنواره پربار می باشیم .

علیرضا گنجه خسروی قائم مقام شهردار لاهیجان هم از تلاش همه عوامل جشنواره تقدیر کرد و گفت: ما باید در انضباط کامل و فراهم کردن شرایط مطلوب خود را برای پذیرایی از مهمانان و برگزاری جشنواره آماده کنیم.

 
 
 

 

داوران بخش مسابقه جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان معرفی شدند

شهردار و دبیر جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با صدور احکامی ،داوران بخش مسابقه نهمین دوره این جشنواره را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره تئاتر خیابانی شهروند ، مسعود کاظمی شهردار و دبیر نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با صدور احکامی جواد عزتی ، نادر برهانی مرند ،کوروش نریمانی را به عنوان داوران بخش مسابقه این جشنواره منصوب کرد.

نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان از ۲۹مرداد تا یکم شهریور در شهر لاهیجان برگزار می شود.

 

جلسه هم اندیشی شهرداری های شرق گیلان در لاهیجان برگزار شد

به منظور هم اندیشی و بررسی مشکلات شهرداری های تابعه شرق گیلان جلسه ای در شهرداری لاهیجان برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان ، این جلسه با حضور هوشنگ عباسقلی زاده مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان و شهرداران لاهیجان ،آستانه اشرفیه،سیاهکل ،رودبنه و دیلمان و کارشناسان دفتر شهری استانداری در سالن جلسات شهرداری لاهیجان برگزار شد.

در این جلسه هوشنگ عباسقلی زاده مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید قربان گفت: شهرداری از دستگاههای خدمات رسان می باشند و رفع مشکلات شهرداری ها می تواند در توسعه شهرهای استان نقش مهمی ایفا کند.

وی اضافه کرد: دفتر امور شهری و کارشناسان این حوزه در خدمت شهرداران هستند تا با هم اندیشی برای رفع مشکلات گام برداریم.

مسعود کاظمی شهردار لاهیجان هم در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت های صورت گرفته در شهرداری لاهیجان به بیان مشکلات پیش روی شهرداری ها اشاره کرد

وی افزود : چون در هر دو حوزه شورای شهر و شهرداری فعالیت کردم به مشکلات آگاه هستم و از حمایت اعضای شورای شهر قدردانی می کنم.

کاظمی اضافه کرد: شهرداری های شرق گیلان از هماهنگی خوبی برخوردار هستند و با تعامل نزدیکی که با هم دارند امکانات خود را در اختیار یکدیگر قرار می دهند.

در این جلسه هر کدام از شهرداران حاضر به بیان مشکلات حوزه فعالیت خود پرداختند.

 
 
 
 
 
 

 

جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با حرکت کاروان هنرمندان آغاز شد
 
 
نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با حرکت کاروان گروههای هنری آغاز شد.
 
به گزارش روابط عمومی جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان، با حضور مسعود کاظمی شهردار و دبیر جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان، فیروز فاضلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرداد جنابی رییس شورای شهر و اعضای شورا، محمد علی صادق حسنی دبیر اجرایی، جواد نجار تمیزکار عضو شورای شهر و دبیر شورای سیاستگذاری،معاون هنری اداره کل ارشاد، مدیران شهرداری، رییس اداره ارشاد و هنرمندان گروههای نمایشی، کاروان نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند همراه با اجرای گروه موزیک شهرداری در زیر بارش باران در خیابانهای لاهیجان حرکت کردند.
حضور نیروهای واحد خدمات شهری در کنار هنرمندان حاضر در جشنواره با استقبال شهروندان لاهیجان مواجه شد.
نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان از ۲۹ تا ۱ شهریور در هفت نقطه شهر لاهیجان هر روز از ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد.
محل های اجرای نمایش های نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان عبارت از پارک بعثت(خانه روستایی)، پارک رفتگر، محوطه اداره ارشاد ، بوستان هنر، پیاده راه کوچه برق وباغ نارنج می باشد.
اجرای گروه نمایش سندروم داون در پارک بعثت آغازگر نمایش های این جشنواره بود.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

شهردار، اعضای شورای شهر و فرماندار لاهیجان از جشنواره تئاتر خیابانی دیدن کردند

 

شهردار لاهیجان، اعضای شورای اسلامی شهر و فرماندار لاهیجان از جشنواره تئاتر خیابانی شهروند دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان، مسعود کاظمی شهردار و دبیر جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان،با حضور در چند محل برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی شهروند از نمایش های اجرا شده بازدید کرد.

فرداد جنابی رییس شورای اسلامی شهر و اعضای شورا، امیر جانبازی سرپرست فرمانداری به همراه معاونان فرماندار، سرهنگ محمود قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان و جمعی از مدیران شهرستان هم از اجراهای این جشنواره دیدن کردند.

محمد علی صادق حسنی دبیر اجرایی و جواد نجار تمیزکار عضو شورای شهر و دبیر شورای سیاستگذاری جشنواره هم به همراه مدیران ستادی جشنواره از محل های اجرا در سطح شهر بازدید کردند تا این جشنواره با بهترین کیفیت برگزار شود.

نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان از ۲۹ تا ۱ شهریور در هفت نقطه شهر لاهیجان هر روز از ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد.

محل های اجرای نمایش های نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان عبارت از پارک بعثت(خانه روستایی)، پارک رفتگر، محوطه اداره ارشاد ، بوستان هنر، پیاده راه کوچه برق وباغ نارنج می باشد.

 
 

 

اولین روز اجرای تئاتر خیابانی /گزارش تصویری
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

مدیر جشنواره دربندیخان عراق از جشنواره تئاتر خیابانی لاهیجان دیدن کرد


مدیر جشنواره بین المللی دربندیخان کردستان عراق از جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان دیدن کرد.


به گزارش روابط عمومی جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان، حسن محمد صالح مدیر جشنواره دربندیخان کردستان عراق به همراه اراز عبدالرحمان معاون جشنواره دربندیخان با حضور در شهر لاهیجان از جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان دیدن کردند.
نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر، مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل ارشاد گیلان از ۲۹ تا ۳۱ مرداد در هفت نقطه شهر لاهیجان هر روز از ساعت ۱۸ برگزار می شود.

 

استقبال از تئاتر شهروند لاهیجان بیشتر از گذشته بود

 

دبیر شورای سیاستگذاری جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان گفت: امسال استقبال از جشنواره بیشتر از سال های گذشته بود و نمایش ها نیز با کمیت و کیفیت بهتری نسبت به دوره های قبل برگزار شد.

جواد نجار تمیزکار روز جمعه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه جشنواره تئاتر خیابانی لاهیجان در تقویم تئاتر کشور و تقویم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده و از جشنواره های مطرح کشور به شمار می آید؛ هنرمندان خود برای این جشنواره کارهای تولیدی انجام می دهند و منتظر فراخوان نمی مانند.
وی ادامه داد: پس از 9 سال، این جشنواره امسال با کمیت و کیفیت بهتری نسبت به سال های گذشته برگزار شد و به عنوان کسی که در عرصه تئاتر فعالیت می کند، شاهد استقبال خیلی خوب مردم از این جشنواره بودم و هر سال که از عمر این جشنواره می گذرد، استقبال مردم و آشتی مردم با هنر تئاتر بیشتر از سال قبل می شود .
به گفته تمیزکار ، مدیریت شهری از هنرمندان کشور کمک و یاری گرفت و هنرمندان نیز با تولید آثار مختص مدیریت شهری و آنچه مردم و مسئولان نیاز دارند، پلی هستند بین مردم و مسئولان و مردم هم اگر نقدی دارند از زبان هنرمندان با زبان شیوای هنر بیان می شود.
وی تاکید کرد: استقبال مردم نشان می دهد که این جشنواره تاثیر خود را در شهر لاهیجان و شهروندان لاهیجانی گذاشته و ویژگی های جشنواره امسال که مهمانانی از جشنواره بین المللی دربندیخان عراق نیز در آن حضور داشتند، عقد تفاهم نامه ای با اعضای شورای شهر و شهردار لاهیجان برای تبادل اقتصادی و فرهنگی است.
دبیر شورای سیاستگذاری جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان اضافه کرد: پس از امضای تفاهم نامه بین لاهیجان و دربندیخان عراق؛ همکاری های فرهنگی، هنری و اقتصادی در زمینه های نمایشگاهی از جمله برگزاری نمایشگاه تولیدات لاهیجان در دربندیخان عراق انجام می شود.
نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان از 29 تا 31 مردادماه با حدود 90 اجرا از اقصی نقاط کشور در لاهیجان و مراسم اختتامیه این جشنواره نیز روز گذشته (پنجشنبه) با انتخاب برترین ها در این شهر برگزار شد.

 

تئاتر خیابانی جزو سبد فرهنگی خانوار باشد


داور نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان گفت: اجرای تئاتر خیابانی باید بصورت همیشگی در همه شهرهای ایران جریان داشته باشد و جزو سبد فرهنگی خانوار قرار بگیرد.

کوروش نریمانی از اعضای هیات داوران جشنواره خیابانی شهروند لاهیجان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تئاتر خیابانی هم اکنون به شکل جشنواره در سطح کشور در دو شهر لاهیجان و مریوان برگزار می شود درحالی که شهروند باید به شکل ملموس و بدون اینکه بلیطی تهیه کند بتواند در هر کجای شهر در جشنواره خیابانی شرکت کند.
وی خاطرنشان کرد: در نمایش خیابانی هنرمندان وجوه شهروندی را به همشهریان خود یادآوری می کنند و باعث ارتقای سطح فرهنگی جامعه ای می شوند.
وی اظهار داشت: تئاتر در طول تاریخ از نظر شهروند مداری موثر بوده و همواره تمدن ساز و فرهنگ ساز بوده ؛ روابط اجتماعی را لطیف می کند و نظم می دهد و در همه جای دنیا از تئاتر به عنوان شاخصه درست فرهنگی یک شهر و یک دیار نام می برند.
این نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما تصریح کرد: هر شهری در دنیا سالن های تئاتر مجهزتر و گروه های تئاتر خوبی داشته باشد حتما آن شهر در شاخصه های دیگر فرهنگی و شهری پیشرو و متمدن تلقی می شود .
نریمانی گفت: در جامعه ای مانند جامعه بیش از هر چیزی نیاز به نشاط و لطافت است که تئاتر خیابانی به شدت می تواند به این امر کمک کند .
وی یادآور شد: شهری مانند لاهیجان یکی از سه شهری است که می توانست بستر عالی برای تئاتر خیابانی باشد؛ مسئولان باید قدم های جدی و گام های بلندتری در این زمینه بردارند .
کوروش نریمانی کارشناس ادبیات نمایشی از دانشکده سینما و تئاتر، کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس به همراه جواد عزتی و نادر برهانی مرند از بازیگران و هنرمندان کشور داوری جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان را بر عهده داشت.

 

معرفی برگزیدگان جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان

 

معرفی برگزیدگان جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان

نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان روز گذشته به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، مراسم اختتامیه نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان روز گذشته اول شهریور ماه برگزار شد.

مسعود کاظمی شهردار لاهیجان و دبیر جشنواره در این مراسم گفت: لاهیجان شهر زیبایی ها است و در مدت اجرای نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند از باب شادی و نشاط، رنگ و بوی خاصی گرفت و لبخند بر لبان شهروندان جاری شد.

وی افزود: لاهیجان عروس گیلان است و با توجه به سیاست گذاری مدیریت شهری در سال ۱۴۰۰ مقصد گردشگری خواهد شد.

شهردار لاهیجان از حاضران در مراسم خواست که به افتخار و احترام شهروندان لاهیجان لحظاتی ایستاده و تشویق کنند.

نورالله اکبری معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری لاهیجان هم در این مراسم گفت: ادبیات یکی از هنرهای مکتوب و فاخر ماست و هنر یکی از ابزار افزودن روح به جان آدمی است. در هنرهای غیر مکتوب، تئاتر پویاترین هنر است و سعی و تلاش صادقانه و مجدانه شما عزیزان هنرمند، حاکی از این است که شهروندان لاهیجان، هنر را خوب می شناسند.

اکبری متذکر شد: از دبیرخانه تئاتر خیابانی شهروند و شهرداری لاهیجان تشکر ویژه دارم و امیدوارم بتوانیم در کنار همدیگر جشنواره را که به صورت ملی است، در ابعاد بین المللی و یا حوزه دریای خزر برگزار کرده و جایگاه بلند و رفیعی را که گیلانیان در هنر داشتند، حفظ کنیم.

مجید گیاهچی نماینده اداره کل هنرهای نمایشی نیز در این مراسم عنوان کرد: تئاتر پدیده ای است که باید بیش از گذشته به آن توجه شود. همه ما یک هدف و آرمان را دنبال می کنیم و آن گسترش آگاهی، کمک به عدالت، رفع ظلم و کمک به آزادی انسانهاست.

وی ادامه داد: آنچه تئاتر را به شهروندی ارتباط می دهد، فصل مشترک بین نفس و شهروند است. در تئاتر با مسئولیت پذیری، مشارکت با رعایت حقوق جمعی و تماشاگران مواجه هستیم. از وظایف شهروندی است که حقوقمان را بشناسیم و به منافع گروهی توجه کنیم.

وی افزود: اتفاق بزرگ و خجسته ای که در شهر زیبای لاهیجان ۹ سال است که برگزار می شود، مستلزم داشتن مکانی برای اجرای دائمی و مداوم تئاتر در شهر است که با پتانسیلی که در مسئولان شهری وجود دارد و اشتیاق و علاقه ای که در شهروندان دیده می شود، باید اتفاق بیفتد و امیدوارم شاهد افتتاح مرکز تخصصی تئاتر با فعالیت دائمی در شهر لاهیجان باشیم.

در ادامه این مراسم، فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان از بانیان برگزاری این جشنواره و شهردار لاهیجان و اعضای شورای اسلامی شهر تشکر و قدردانی کرد.

فیروز فاضلی بیان کرد: برگزاری جشنواره تئاتر شهروند در لاهیجان یک خواسته اجتماعی است و به فرهنگ شهروندان وارد شده است و وابسته به فرد نیست و امیدوارم سالیان سال ادامه داشته باشد.

اهدای تندیس، لوح تقدیر و هدایای نقدی به برگزیدگان جشنواره نهم از برنامه های این مراسم بود.

نفرات برگزیده نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان از سوی هیات داوران به شرح ذیل معرفی شدند:

طراح لباس

امیر امینی بریا نمایش war no war

طرح و ایده

رتبه سوم به یاسر کاظمی برای نمایش مردم چی می بینند

رتبه دوم عباس منظری برای نمایش حاجت

رتبه نخست سعید خیرالهی نمایش ملکوت

طراح بروشور

وریا شاکری برای نمایش فرصتی برای بیداری

موسیقی

محمد نادری و یوسف سجادیه برای موسیقی نمایش عرش تا فرش

طراحی فضای نمایش

ابراهیم حاجی حیدری برای نمایش شهر افسرده و آرزو علیپور و مجتبی خلیلی برای نمایش war no war

بازیگری زن 

هیات داوران از بازی لیلا کهن روز و نرگس کهن روز ۲ بازیگر نمایش مردم چی می بینند قدردانی کرد و جایزه بهترین بازیگر زن به زینب شعبانی تعلق گرفت.

بازیگری مرد

جایزه سوم هادی محمد علیزاده بازیگر نمایش مردم چی می بینند

جایزه دوم بیژن مرادی بازیگر نمایش لاره فرهاد

جایزه نخست مصطفی کولیوندی بازیگر نمایش های ملکوت و عاشقانه های جنگ

کارگردانی 

رتبه سوم مصطفی کولیوندی کارگردان نمایش عاشقانه های جنگ

رتبه دوم سعید خیرالهی کارگردان نمایش ملکوت

رتبه اول ابراهیم حاجی حیدری کارگردان نمایش شهر افسرده

هیات داوران ۲ نمایش مردم چی می بینند و عاشقانه های جنگ را برای اجرای عمومی به اداره کل هنرهای نمایش معرفی کرد.

همچنین نمایش حاجت برای حضور در جشنواره تئاتر خیابانی مریوان در سال ۹۸ معرفی شد.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار